Så er den gal igen!

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Juni 2007 Så er den gal igen!

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • Forfatter
    nicomornicomor
    Medlem

Er der nogen der kan opklare dette.?

For ca. 2 uger siden havde Jacob en dag hvor han ikke ville spise. Han tog et måltid ved 11-tiden om formiddagen, og det var så det!
    Han var temmelig utilfreds i perioder af dagen, men ville overhovedet ikke lægges til, så det var altså ikke fordi jeg havde spist noget der gik i mælken.
    Efter en tur til vagtlægen tog han så en tår ved 21-tiden, hvorefter han gik i seng.

Idag er den så gal igen.
    Han tog sin morgenmad kl. 5, ville ikke have igen før kl. 11, hvor han tog et godt måltid, samt en lille tår kl. 13.45.
    Siden da har han ikke villet røre mig, han har siden kl. 17 været delvist hysterisk og utrøstelig, og delvist rolig , men ikke sit sædvanlige glade jeg.

Normalt spiser han ca. hver 3-4. time, lidt oftere fra kl. 16, med sidste måltid ca. kl. 18.30.

Så nu sidder jeg her igen med overspændte bryster, mens han sover på fars arm, og er spændt på om han igen overgiver sig og spiser lidt i løbet af de næste par timer, eller om jeg skal i gang med at malke ud til fryseren.

Det skal lige siges at han ikke har haft afføring i en uge, men det er ikke usædvanligt for ham, og sidste gang han ikke ville spise havde han skidt dagen før, så jeg tror egentlig ikke det har noget at sige.

Er der nogen af jer der har prøvet noget lignenede, eller har en ide om hvad det kan skyldes, at en ellers sund og rask baby lige pludselig mister appetitten?

På forhånd tak.

Lone (Hvis bryster overhovedet ikke kan finde ud af hvor meget de skal producere)

Anonym
    Gæst

hej lone..
    isabella har også haft de dage du omtaler, to af gangene var fordi jeg skulle have min mens(fandt jeg ud af) og ellers har det været pga forstoppelse (manglende afføring) men værst har det været op til mens. har du prøvet at give ham noget af det du har malket ud fra fryseren? vil han have det? for jeg fik afvide af sp og lægen at mælken smager anderledes når hormonerne sætter ind og det har været årsagen her.

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.