Til Majbritt (Århus)

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Juni 2007 Til Majbritt (Århus)

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Forfatter
    stausholmstausholm
    Medlem

Ved du hvor Sus bor, foe jeg ved det ikke. Den eneste stpvsugerbutil jeg kender er den overfor Jensens bøfhus og det er da ikke der vel??
    vh maja

Anonym
    Gæst

Hej Maja,

Nu svarer jeg lige for Majbritt 🙂 Du kan ikke gå forkert, hvis du går ud af Bruuns gennem banegården drejer du til venstre og går over krydset. Så er du i banegårdsgade. Så vidt jeg husker er nr. 25 på højre side dvs du lige skal over på den anden side af gaden. Det er så simpelt, du kan ikke tage fejl 🙂 Nu skrev Sus at det max tog 5 min. jeg vil sige 3 mm du skal vente rigtig længe på grønt lys 🙂

Jeg regner også med at parkere i bruuns og måske handle inden, så ring mig op når du/I kommer derind, så kan vi følges.

kh

Mai

majatfmajatf
    Medlem

Hej Maja
    Ja det skal vi nok finde så vidt jeg kan forstå skal vi bare op mod frederiks Alle. Så finder vi nok nummeret. Tror nu alligevel jeg tager barnevogn med. Havde ellers regnet med bare at tage bæreselen men når den nu kan stå i gården er det nu nok nemmere med barnevogn.
    Vi ses imorgen.
    kh Majbritt

stausholmstausholm
    Medlem

Hej Mai
    Majbritt og jeg skal mødes udenfor HogM¨kl 1040, så du kan jo bare “hoppe på” der:)
    vh maja

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.