Vægtstatus

Viser 13 indlæg - 1 til 13 (af 13 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Gæst

Så er vi på igen 😀

Vægt sidste uge: 78,2
    Vægt nu: 77,4
    Vægttab: 0,8

Wow. Nu kører det bare (*GG*)

Mvh Vibeke, som er startet tl efterfødselspilates, og har opdaget helt ukendte mavemuskler. Av – av.

zenta21zenta21
    Medlem

Hej

Vægt sidste uge 58
    Denne uge 56

-2 kg..

Men er også begyndt at løbetræne igen skal løbe maraton til maj, så der er kommet fuld gang i løbeskoene igen (med lillemanden i løbevogn)

Maria

sholdtsholdt
    Medlem

Før graviditets vægt: 54
    slut graviditets vægt: 81,5
    Vægt sidste uge: 68
    Vægt nu: 68 – for 8. uge i træk
    Vægttab: 0
    Mål: 60

Sussie

dahl28dahl28
    Medlem

Hmm vores vægt er istykker så en god undskyldning for at jeg ikke kan veje. Men tror faktisk jeg har tabt mig. Har dog syndet forfærdeligt idag med MacD mad… Fy skamme.

God weekend til alle

Lotte

Anonym
    Gæst

Efterfødselsvægt: 77,0
    Sidste uge: 77,0
    I dag: 76,6

hmm, den svinger vist bare lidt frem og tilbage 🙂

mosquitomosquito
    Medlem

Vægt før graviditet: 72 kg
    Vægt på fødsels-dagen: 103 kg (!!!) +31 kg
    Vægt sidste uge: 81,8 kg
    Vægt idag: 81,1 kg
    Mål: 72 kg

Mangler nu 9 kg…..

Knus Tina

silviassilvias
    Medlem

før graviditet: 62 kg.
    Ved fødsel: 90kg.
    Vægt igår: 73,3.

Startede igår på Vægtvogternes ammeprogram. Er spændt på at se hvordan det kommer til at forløbe. Især glæder jeg mig til at blive mig selv igen 🙂 Er nemlig godt træt af ventetøj!

Vh Silvia

Anonym
    Gæst

Før : 54
    Efter fødsel: 69
    Mål: 54
    Nu: 58.4
    vægttab denne uge 600g

Det er ikke pga motion og sund kost der er røget lidt, det er fordi jeg har haft for travlt, men så kommer der da noget godt ud af det 🙂

Mai

Anonym
    Gæst

Så er jeg på banen igen. Har lige været 14 dage i sommerhus og kom hjem igår, så ku lige veje mig her til morgen. Og sørme så, har sku tabt mig 1,2 kilo. Det er jo kanon i og med at vægten stod stille indtil vi tog afsted. Så håber der endelig er kommet skub i tingene.

Før graviditets vægt: 60
    Vægt forrige uge: 68
    Vægt nu: 66,8
    Vægttab: 1,2
    Mål: 58-60

Janne

e7suagcfe7suagcf
    Medlem

Jeg havde ikke glemt det… Har bare haft lidy småtravlt med div. gøremål, så har ikke været på nettet et par dage.
    Til gengæld så ser status godt ud for mig i denne uge.
    Vægt sidste uge: 73
    Vægt nu: 71
    Vægttab: 2
    Mål: 65
    Vægten har rykket en del i denne uge. Får gået lange ture med barnevogn og hunden og prøver at nå mit øvelsesprogram til mave mv. hver dag – det lykkes dog ikke helt. Er også meget bevidst om hvad jeg putter i munden, så jeg får nok til mælkeproduktion og alligevel ikke for meget.
    En glad Søs c”,)

Anonym
    Gæst

nicomornicomor
    Medlem

Hejsa,

har ikke været på nogle dage, men husked dog at veje mig i fredags.

Så sådan ser det ud:

Vægt sidste uge: 73,7
    Vægt i fredags: 73,4
    Mål : 55-57

Så det går langsomt men sikkert der nedad, men må indrømme at jeg heller ikke gør alverden for det.

Vi har dog lige bestilt ferie på Tenerife til påske, og hvis jeg skal vise mig offentligt i badetøj, skal jeg finde noget der ligner ungpigefaconen igen.

KH. Lone.

zenta21zenta21
    Medlem

Har haft sundhedsplejeske i dag som gerne ville have jeg vejede mig.. min mælk blev for tynd og måtte gå over til flaske og i dag snakkede vi så om hvorfor det mon var sket…

Så var jeg på vægten og vejer nu 52 kg et vægttab på 6 kg på 1½ uge.. det var lidt voldsomt, men kæresten har også sagt han synes jeg så lidt tynd ud, men jeg sagde bare at det var fordi han havde vænnet sig til at jeg var lidt småfed og nu bare havde tabt lidt..
    så man skal ikke tabe sig for hurtigt…
    har altid haft en høj forbrænding og rundede kun lige de +9 kg under graviditeten.. løb maraton inden jeg blev gravid ca. 3 gange årligt så var i god form, men det har nu resulteret i nul amning…

Maria

Viser 13 indlæg - 1 til 13 (af 13 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.