Vægttab-

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Gæst
    Anonym
    Gæst

Ole har tabt 300 gram på en uge. Det er hjemmevejninger på badevægten. I sidste uge vejede han 7,4 kg, idag vejer han 7,1 kg. Er det normalt? Det er jo ikke meget i forhold til hans størrelse. Jeg ville nok være nervøs hvis han var et lille nips på under 5 kg. Men bør jeg være nervøs over det her?

Vi skal til 3 mdr. vaccination i morgen, så der spørger jeg lige lægen, men det kunne jo være, at der var nogen af jer der havde oplevet det samme.

Kh. Ida

Hej Ida.
    Jeg mener bestemt ikke bebs’erne bør tabe sig, men hvis ikke Ole har været syg og hvis han trives og er glad så tror jeg det er jeres badevægt der ikke er nøjagtig nok.

Men tal hellere med lægen om det hvis du er usikker.

kh
    Jette

Jeg synes heller ikke du skal være bekymret, da 300 g jo bare kan være en stor tissetår eller sådan noget. MEN det er selvfølgelig noget du skal være obs på, og nu når du alligevel skal til læge, ja, så ville jeg da helt klart spørge. Hellere være på den sikre side 🙂

Sisse

Synes bestemt ikke, du skal være bekymret. Har prøvet præcis det samme med min store datter, og blev rigtig nervøs, indtil jeg fandt ud af, at en normal badevægt har en fejlmargin på min. 500 g. Jeg ville slet ikke tænke over det. Hvis han blev vejet på en sp’s eller en læges vægt, der er meget præcise, ville han garanteret have taget det på, han skal.

Mvh Smilla

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.