Hvordan med manden

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Juni 2007 Hvordan med manden

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Gæst

Vil lige følge op på mit sure opstød fra sidste uge om min uduelige kæreste.
    Det skal lige først siges at jeg elsker ham meget højt og at han er en rigtig god far -det betyder rigtigt meget. Han er selvstændig og arbejder meget MEN jeg holder fast på at det ikke kan være mig der skal gøre alt husarbejdet.
    Det går faktisk bedre. Jeg har ikke sat mig ned og taget den lange snak med ham om tingene, men jeg tar det som det kommer. Er egentlig lidt imod at skulle svinge pisken over ham for han burde da kunne tænke selv. Siger fx til at ham at hvis han har tid må han godt lige skrælle kartofler eller støvsuge -og han gør det!!

Jeg er også begyndt at tage mig friheder. Jeg tar ind og handle uden ungerne og tar i biografen. Hvor banalt det end lyder så er det virkeligt guld værd at gøre de her små ting for mig selv. I næste uge begynder sæsonen i den lokale gymnastikforening hvor jeg er træner og med i bestyrelsen her kommer jeg hjemmefra og han sidder med ungerne. Jeg lader ham vide at dt jeg laver i min fritid er lisså vigtigt som hans jagt og hvad han ellers render og laver.
    Det at jeg viser ham at jeg respekterer at han tar ud med gutterne gir også mig frihed og respekt fra hans side når jeg laver noget der er vigitgt for mig.
    Det er faktisk blevet så godt at han spørger om jeg skal noget inden han laver planer (efter et par bemærkninger som:’nu skal du huske at skaffe barnepige inden du laver planer’ fra min side fattede han at børnene er fælles ansvar) I går da han kom hjem var jeg ved at støvsuge og han fandt sq moppen frem og vaskede gulvet!!
    Så jeg har klaret mig igennem uden at blive en sur kælling og uden at skulle pakke kufferten:)
    Tak for jeres respons i sidste uge -det betyder rigtigt meget at få vendt tingene herinde.
    Jette

Anonym
    Gæst

Godt gået, Jette. Tillykke med det 🙂

Kh

Mai

RandiMuffRandiMuff
    Medlem

Super godt. Jeg har selv fulgt nogenlunde samme plan, da jeg syntes han var lige lovligt meget afsted til alt muligt sjovt. Det virkede også her 🙂 Randi

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.