Århus..

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Forfatter
    stausholmstausholm
    Medlem

Hej piger
    Er der en af jer er skal med hjem til Sus og som parkerer i Bruuns, der lige vil mødes med mig derinde, så vi kan følges derned?? Jeg er nemlig ikke så super god til at finde vej i Århus på gåben…
    vh maja

chnejadrchnejadr
    Medlem

Kan afsløre at det er MEGET nemt at finde hjem til Sus – selv du kan finde derhen, Maja 🙂

Undskyld, kan ikke la’ vær’ at drille bare lidt…

Knus,
    Christina

majatfmajatf
    Medlem

Hej Maja
    jeg vil da gerne mødes med dig så vi kan følges derhen. Jeg parkerer også i Brunns. Hvornår skal vi mødes? Jeg har ikke lige fået adressen endnu så jeg er ikke lige sikker på hvor vi skal hen.
    kh Majbritt

stausholmstausholm
    Medlem

Vi kan mødes ovenfor rulletrappen ved HogM kl 10.40 ok?
    og ja ja Christina jeg kan da sikkert sagtens finde det:)
    vh Maja

Anonym
    Gæst

Skal nok få skrevet den mail emd adresse m.v., men har fuld gang i bagning m.v. til Jacobs fødselsdag som vi jo skal holde i morgen (Han sover heldigvis hos Farmor og farfar, så vi har “kun” Valdemar hjemme).

Så det bliver nok først i morgen jeg får taget mig sammen til at skrive, men så skal jeg nok vedhæfte et kort, men som Christina siger er det super nemt.
    Glæder mig sådan til at se jer alle (og er spændt på hvordan vi får plads, men det finder vi nu nok ud af 🙂

Var hos lægen med Valdemar i dag og hun var ikke nær så alarmeret som sundhedsplejersken, og syntes ikek der var grund til at udsætte ham for øjenlæge eller andet på nuværende tidspunkt. Vi skal bare se tiden an en lille måned og så har vi en ny tid hos hende til at få tjekket om han ikke er kommet efter det af sig selv. Jeg er da lettet over at hun ikke også råbte “bål og brand”, men er ked af at være blevet opmærksom på det, for det er svært at lægge fra sig igen og ikke hele tiden lægge mærke til hvordan han nu agerer… Nå det bliver vel hverdag igen?
    Knus herfra
    Sus

majatfmajatf
    Medlem

Til Maja
    jep vi mødes bare ved hm 10.40.

Til sus
    Det var da dejlig at høre at lægen ikke var så alarmeret som sundhedsplejersken. Det er da sikkert noget han nok skal komme efter og selvfølgelig er det svært lige og lægge fra sig igen.Håber du kan gøre det lidt alligevel. I må ha´en rigtig god fødselsdag for Jacob og tillykke med ham. Vi ses mandag. kh Majbritt

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.