børnehave til den store

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Juni 2007 børnehave til den store

Viser 1 indlæg (af 1 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Gæst

Så fik jeg brev om at der nu er plads til min den store i børnehaven til november (hun bliver 3 d. 20.11). Desværre ikke lige i byen. Det ligger faktisk ret langt væk men der er jo bare pasningsgaranti i kommunen… Hvis vi siger nej til tilbudet har vi ingen pasning til vores datter! Hvor fleksibel er kommunen lige???? En ting er at hun skal længere væk, men jeg har hørt børnehaven en god så det er ok. Men jeg mener faktisk ikke min dejlige pige er klar til det (nu kommer pædagogen lige op i mig). Hun er meget stille. HUn har det lidt svært socialt. LEget mest aene og finder sig i alt. Eller det vil sige hun begynder bare at græde hvis der er noget der går hende på eller der er nogle der driller (ikke her hjemme). Og hun er meget afhængig af en voksen når der er mange mennesker omkring hende. Hvis der er mange børn leger hun enten ved siden af en voksen alene eller vil bare sidde ved den voksne. Aller heslt vil jeg have at hun venter ca 6 mdr (og rent praktisk passer det så med at lillesøster kan få storesøsters plads i dp). Heldigvis er vores dagpleje enig med os. Så i morgen skal jeg til samtale i dp hvor den tilsynsførende pædagog kommer. Og så må vi jo se hvad der skal ske. Håber virkelig hun får lov at blive.
    karina

Viser 1 indlæg (af 1 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.