Århus… vedr. næste møde

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Juni 2007 Århus… vedr. næste møde

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 22 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Gæst

Hejsa alle
    Ville bare høre hvor mange som regner med at komme til Banegårdsgade på mandag? Skal nok sende adresse m.v. pr. mail, men bare for at få en idé om hvor mange vi taler om 🙂

Og er der nogen som vil påtage sig at tage kage med (hvis altså ikke I er blevet for helsefanatiske til kage 🙂

Knus herfra
    Sus og Valdemar

nicomornicomor
    Medlem

Vi kommer og skal nok medbringe kage, for så helsefanatiske bliver jeg vist aldrig!

Er der mulighed for parkering, eller skal vi have vores debut med barnevogn i bus?

Knus Lone og jacob

selmamorselmamor
    Medlem

er der en gård vi kan stille barnevognen i – ellers bliver der nok proppet på fortovet.
    Mht til bil, så tror jeg bare jeg parkerer i Bruuns – så har jeg også en undskyldning for at shoppe bagefter:-)

Kh Katrine

selmamorselmamor
    Medlem

Hej Sus.
    Marta og jeg kommer gerne – og vi skal nok medbringe en chokoladetrekant. Vi er nemlig overhovedet ikke fanatiske:-)

Kh Katrine

Anonym
    Gæst

David og jeg dukker også op 🙂 og følger klart Katrines eksempel med parkering i bruuns og efterfølgende shopping. Og jeg glæder mig til en fridag 🙂

kh

Mai

Anonym
    Gæst

Hej alle
    Smider jer lige en mail med diverse info (bla omkring barnevogne – som man godt kan have med, men som efter min smag står for langt væk til at de f.eks. kan sove i dem (bor jo på 2. sal))

Knus sus

gesinagesina
    Medlem

Vi kommer også, og glæder os til at se jer alle sammen!

Kh fra Rikke og Maja – 10 uger i dag 🙂

Anonym
    Gæst

Ole og jeg vil også gerne komme. Vi aftaler lige med far hvem der har bilen…

Og husk nu, at når man parkerer i Bruuns Galleri så giver Kvickly en time af parkeringen hvis man handler for 50 kr eller derover.

Vi glæder os til at se jer.
    Kh. Ida og Ole, 12 uger idag.

stausholmstausholm
    Medlem

Vi vil også rigtig gerne komme, men overvejer lige barnevognssituationen.. for jeg kan simpelthen ikke få Jacob til at sove hvis han ikke ligger i sin barnevogn udenfor, og hvis der ikke rigtig er mulighed for det så ved jeg ikke helt…
    vh maja

nicomornicomor
    Medlem

God plan, den kan jeg godt tilslutte mig, selv om vi er ved at spare op, har bestilt luxusferie på Tenerife med hele familien til påske.

Glæder mig helt vildt, da der jo ikke blev nogen ferie i år.

Vi ses.

Knus Lone og Jacob ( 3 mdr. på fredag, hold da op hvor tiden går!)

majatfmajatf
    Medlem

Vi vil også gerne komme. Der var en der glemte et stykke legetøj hos mig sidst, så det tager jeg lige med.
    Er det langt at skal gå med autostol hvis man parkere i bruns?
    kh Majbritt og Frederikkke

HipposHippos
    Medlem

Jeg er også i bil, men det kan være jeg finder en “gratis” parkering i nærheden (med en lille gåtur)

Jeg glæder mig til at se jer igen!

Trine

homemaidhomemaid
    Medlem

Vi kommer og tager et eller andet med!
    Håber du har plads Sus, for vi bliver vist mange.
    Og så vil jeg lige sige, at jeg synes det var totalt sødt af dig, at tænke på os i gruppen mht. ekstra billetter til Djurs. Vi ses.

Anonym
    Gæst

Hold da op – ja vi bliver mange, men hvor der er hjerterum er der som bekendt også husrum, så mon ikke det går?

Glæder mig til at se jer alle
    Knus fra Sus

chnejadrchnejadr
    Medlem

– men lader nok barnevognen blive hjemme 🙂

Knus,
    Christina

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 22 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.