SOV SÅ!!

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Gæst

jeg er den heldige skaber af et barn der ikke har ville sove max 3 timer i løbet af dagen og så fra kl 12 om aften men vågen 17 gange i løbet af natten.og efter at have prøvet alt, ringede jeg til vores sp men hun var på ferie så der sad en gammel en af slagsen, jeg forklarede hende situationen og om alle de råd vi havde fået og prøvet og hun sagde: vi plejer ikke at anbefale at man kører rytmer ind for barnet er omkring 4 mdr.ÅHH gud var min tanke hun er kun 2 mdr det her har lange udsigter..meeeen i mit tilfælde hvor alt lige fra slynge til kamillete var prøvet ville hun råde mig til at gøre forsøget alligevel, men jeg måtte ikke tage hende op og trøste jeg skulle trøste imens hun blev i vuggen. det blev et helvede og jeg ende med at give op så hun græd sig selv i søvn alt imens jeg trampede op og ned af gulvet dagen lang. for 14 dage siden skiftede vi vuggen ud med sengen og jeg tænkte nu kan det kun blive værre med en ny ting inde i billedet.. men nej, i samme ombæring prøvede jeg at fange hende ved første tegn på træthed og så ind i seng(ikke noget med lift og formindsker) putteble og nogle gange sut, på med dynen hiver spille elefanten op, kysser hende og siger sov godt elsker dig ses senere, så SOV hun sgu! og det har virket siden jeg er dybt rystet! hun ligger ikke længere og krøller sig sammen men er strukket helt ud med armene over hovedet sog sover. jeg ringede omgående til spén denne gang min egen og fortalte hvad der var sket hvor til hun sagde okey hvad siger hun til at blive rullet ind i dynen? det var var da et besynderligt spørgsmål tænkte jeg men ok vi prøvede og hun gik fuldstændig agurk hun sprællede og skreg og var ikke til at få ned igen jeg havde fået et andet nr til sp og ringede da jeg endelig fik hende ned efter 2 timer og fortalte svaret.. hun har klaustrofobisagde hun, det gav jo ingen mening for hun er samtidig et barn som har behov for hudkontakt flere gange om dagen og skal holdes tæt ind til kroppen(ellers blir hun dybt ulykkelig og græder nogt så hjerteskærende indtil man gør det)så nu har vi en rytme 2 gange om dagen efter storesøster er kommet i skole lægger jeg mig på sofaen med hende hud mod hud og om aften ved 20 tiden i en halv time tid(imens vi læser for søster i sengen) så mad, så er det nattøj på og kl 21 sover mine døtre i deres senge.bella sover så til kl 3, spiser i ca 10 min og sover så igen til kl 6-6.30. jeg er mundlam men nu er der et råd til andre som har stået i mine sko..

nannabannanannabanna
    Medlem

nej det har jeg ikke, men det lyder da bare for fedt at det virkede.
    Susanne

Lenats31Lenats31
    Medlem

De er så fandens kloge en gang imellem de SPer!

Anonym
    Gæst

Tja om det er klaustrofobi eller ej skal jeg ikke kunne sige. Men Silje kan heller ikke tage at blive pakket stramt i sin dyne, og vi troede også hun skulle sove i sin lift til hun var 3 måneder mindst, men allerede efter 14 dage måtte hun op i sengen til os for hun blev helt hysterisk og ville ikke sove når vi lagde hende i liften.

Efter hun har fået sin egen “store” seng sover hun bare… fra kl 20 til kl 4.30, hvis ikke længere.

Vi har lige været i sommerhus hvor vi havde regnet med at hun skulle sove i barnevognskassen, men vi ku godt tro om igen. Hun vågnede flere gange om natten og det endte med at vi måtte lægge hende på en madras på gulvet… og så sov hun igennem igen.

Sjovt med disse små personligheder.

Mvh Janne og Silje, der vil sove med armene strakt langt ud til hver side.

mormulle20mormulle20
    Medlem

jeg er også en af dem som har et barn der ikk finder sig i og blive puttet ind i en dyne..
    kun de første dage i hendes lille liv ville hun pakkes ind. men efter vi kom hjem skulle dynen kun ligge let ind indover.

da hun efter 1½ mdr i liften blev ved at skubbe sig op i kanten af liften og slå hovedet ind i kanten så hun vågnede og var dybt ulykkelig. derfor besluttede vi at nu måtte det være nu skulle hun over i den store seng.

sikke en befrielse for hende. nu kan vi putte hende mellem kl. 20 og 21 også sover hun indtil kl. 6-7 stykker næste morgen. gud hvor er det dejlig og kunne sove hele natten selv.
    men vi har gjort det at junior dynen er kommet frem selvom de siger man ikk må bruge den endnu, så bliver den altså brugt oppe i sengen og babydynen er forvist til barnevognen.

det virker fint. hun tager gerne sin lur på et par timer i vognen, men hun vågner så snart at der blir for trængt.

held og lykke

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.