kropumulig krop (lidt brok)

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Juni 2007 kropumulig krop (lidt brok)

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Forfatter
    halkierhalkier
    Medlem

Hej

Kender godt til noget af det. Jeg har også fået en hæmoride og det gør så ondt når man skal på toilettet, desuden er det jo heller ikke særlig lækkert:o(
    Er heller ikke i top dernede, når det gælder om at opfylde mandens behov. Er faktisk ret øm og jeg har endda fået kejsersnit.

Mvh. Trine

MkroghJMkroghJ
    Medlem

Brok du dig bare løs… Kender det kun alt for godt. Hos mig er det især understellet der stadig driller efter jeg blev syet. Bedst som jeg tror det er helet op og ved at blive normalt hæver det op og blir irritabel igen… Øv øv… Nu har man fødslen overstået og ja så vil man bare gerne være normal igen… God bedring. Kærligst Monica

TinamisTinamis
    Medlem

Altså !!!!

Jeg havde godt nok regnet med at kroppen nok ville være lidt “mærket” efter fødslen, men nu har jeg snart fået nok…..
    Synes da godt nok at jeg den seneste uges tid er ramt af alt muligt, såsom væmmelige forkølelsessår (det har jeg ellers kun yders sjællendt!!!) og nu også en modbydelig hæmoride (sorry!!!) der så åbenbart er gået betændelse i ….AAAAAAAAAAV !!!
    Har været ved vagtlægen, der bare henviste til egen læge (jo tak han har ferie i 3 uger…så kunne først få tid hos en anden om 4 dage, piv)…hertil kommer at jeg imorges opdaget at jeg havde en lille bobbel (eller en meget meget stor bums) der var meget rød og hævet under armen… argh altså!

Er det normalt at der er så meget vrøvl, om man kan sige det, med kroppen? Jeg håber at det snart stopper, gider ikke bøvle med alt det her… Samtidig synes jeg også at det stadigvæk virker helt forkert (læs: lidt for åbent) “dernede”… ved ikke om det skal være sådan, hmm haha, må jo lufte det hele for den uekendte læge torsdag og høre ad (æv, bare det var min egen læge).

Nå undskyld brokket, har heller ikke sovet i snart 3 dage, så jeg er lidt tyndhudet pt…. synes bare at min krop er rigtigt dum lige pt.

KH Tina

Victoria81Victoria81
    Medlem

Føler med dig, har selv dage som det du har der… Nu er jeg dog efterhånden ved at hele op dernede, mens hæmoriden kun lige kiggede hurtigt forbi. Ang bylder, så har jeg betændte “bumser” i hele ansigtet, noget jeg ikke mener at have haft før -det må være de berømmelige hormoner der regerer, og selvfølgelig de tre uger jeg har haft tilbragt indendørs, inden jeg fik taget mig sammen til at gå ud. Så brok du dig bare, tror vi er mange der får brug for det nu og da. Men husk; det går trods alt kun én vej og det er fremad, også selv om det går langsomt til tider. Pøj pøj med det hele. Knus.

Anonym
    Gæst

Tjaa, der var sku heller ikke nogen der havde fortalt mig om alt det man lider under og af efter fødslen. Fødselsberetningerne går af en eller anden grund kun til selve fødslen.

Og synes snart også det ku være rart at få sin egen krop tilbage, det er jo efterhånden noget tid siden vi har haft det.

Ang. bylden under armen, så hvis altså den sidder oppe i armhulen et sted, skal du ikke bekymre dig så meget om det, da det højest sandsynligt bare er en hævet kirtel. Det gør sindsygt ondt men den falder ned igen efter et par dage maks.

Mvh Janne

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.