Hvordan bliver man 1.gangsfødende igen:-)????

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Juni 2007 Hvordan bliver man 1.gangsfødende igen:-)????

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Forfatter
    selmamorselmamor
    Medlem

I dag har jeg fået to breve fra Skejby – det ene var fra jordemoderen. Hun ville gerne se mig d. 4. januar og nederst på brevet står der at 1. gangsfødende skal til jordemoder ca. uge 16-18 – flergangs først ca. uge 28?!?! Den 4. januar er jeg ca. uge 17-18. Jeg er altså blevet 1.gangsfødende igen:-)
    Det fik jeg så bekræftet ved at åbne det næste brev, som var et tilbud om at deltage i et forsøg om fødselsforberedelse….for førstegangsfødende.
    Jeg tror lige jeg skal have ringet til børnehaven og høre om jeg ikke har en datter på godt tre år. Jeg synes da bestemt jeg afleverede hende i morges:-)
    Kh Katrine

tigerbarntigerbarn
    Medlem

Hej Katrine,
    Det er godt at få lidt at grine af… Dit indlæg fik et fjollet grin frem hos mig – god humor. Tjek endelig om du nu virkelig HAR en datter – også i eftermiddag… =;)
    Jeg blev faktisk indkaldt til NF og dobbelttest på et tidspunkt da jeg var i 7. uge…. DET synes jeg godt nok var lidt mærkeligt. Og efter en opringning fra mig måtte de da også erkende at det var en fejl…
    Mvh Line

chnejadrchnejadr
    Medlem

Den bøf har de også lavet med mig. Jeg har ikke tænkt mig at ringe og sige de ta’r fejl…

Fødselsforberedelse er jeg dog ikke blevet tilbudt, men hvis det er et forsøg så er det nok også kun nogen, de tilbyder det til.

Knus,
    Christina – der er spændt på at høre børnehavens svar 😉

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.