jeg har verden sødeste chef..

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Juni 2007 jeg har verden sødeste chef..

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Forfatter
    genie1981genie1981
    Medlem

Ja så kom dagen hvor jeg endelig tog mod til mig og fik fortalt det til min chef..Og det som jeg har gruet for var bare den bedste oplevelse.. Jeg var til lægen i sidste uge under det påskud at jeg følte mig lidt sløj så det var selvfølgelig det første hun spurgte hvordan var gået.. og så sagde jeg tja jeg skal have et barn.. Hun fløj nærmest op at stolen og over for at give mig et kram hun fik tårer i øjnene og var tæt på at græde og hun sagde hun bare var såååå glad på mine vegne.. ih altså jeg følte næsten en tåre presse på men tog mig sammen.. hun sagde det var så dejligt og ingen problemer når jeg skulle på barsel eller noget.. så jeg er bare så glad for det er overstået og alle mine kollegaer fik lige lykønsket mig også. så en rigtig dejlig dag… puha er så lettet… Nå bare lidt nyt herfra..
    knuzzer jeanie 9+5 (10+3 følge netbaby)

MkroghJMkroghJ
    Medlem

Ej hvor dejligt!!!:-) Kan godt forstå du blev glad:-) Kærligts Monica

ar_madsenar_madsen
    Medlem

Tillykke

Jeg har også lige fortalt min personaleleder det. Og selvom hun ikke blev ligeså glad på mine vegne, synes hun også det er super fedt for mig.
    Jeg har dog ikke fortalt det til kolleger endnu (bortset fra een), men jeg tror faktisk flere af dem har gættet det.

Anja (9+3)

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.