Super oplevelse…

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Juni 2007 Super oplevelse…

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Forfatter
    sisling29sisling29
    Medlem

Jeg var til nakkefoldscanning i dag og havde bare en virkelig god oplevelse. Jeg er jo blevet scannet ret meget, som I måske har læst, men den her slog alle. Jordmoderen var super sympatisk, grundig, medfølende og bare rigtig sød. Hun gav sig god til til at forklare inden vi skulle igang, så der slet ikke var nogen tvivl om, hvad der kunne komme ud af det. Og så gik hun igang med at scanne, i 20 min…..og det var bare rigtig godt. Man kunne se alt, hjerteklap, frontallapper, fingre, tæer og selvfølgelig nakkefolden, som hun grundig forklarede hvordan så ud og hvordan hun målte. Og mens hun scannede sagde hun med et smil på læben (hun havde spurgt først), at der vist var en lille “tap”. Jeg begyndte at stortude, da vi bare kun har piger i familien og nærmeste vennekreds. Så det er ret stort hvis vi skal have en lille dreng :-))
    Så vi gik derfra helt høje og glade.
    Foresten var risikoen 1:8000, så det var også rigtig fint.
    Knus Sisse 12+2

Anonym
    Gæst

Stort tillykke!
    Jeg bliver helt varm og misundelig ved tanken – Skal først til NF d. 15/12 (har termin i slutningen af juni), så jeg synes der er en eeevighed til jeg får lov at se den bette…

Endnu engang tillykke. Kan godt forstå I er glade!
    Knus Suwa

Bette98Bette98
    Medlem

Hej Sisse

Det lyder da fantastisk – anede ikke de kunne se det så tidligt. Dejligt at have scanningen overstået og fået gode tal 🙂

Knus Betina 13+0

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.