så min lille spire igen…

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Juni 2007 så min lille spire igen…

Viser 10 indlæg - 1 til 10 (af 10 i alt)
  • Forfatter
    genie1981genie1981
    Medlem

Og nøj den er bare vokset.. skulle jo lige kigges efter bare for en sikkerheds skyld pga jeg havde haft lidt blødning der stammede fra en blodansamling for to uger siden.. men min lille bebs levede i bedste velgående og det var så dejligt at se.. ih man blir bare så glad. ja og ang den blodansamling så er den også blevet mindre.. sikke en dejlig dag.
    knus herfra jeanie 9+6

genie1981genie1981
    Medlem

jeg var tol første lægebesøg i torsdags og fik at vide jeg selv skulle bestille tid til nf og det gjorde jeg så med det samme.. den giver nogen få valgmuligheder.. de datoer der er tættest på at du er 13+ så kan de nemlig se mest. så mon ikke også du selv skal gøre det.. jeg blev sat til at være 9+2 idag selvom min sidste scanning sagde noget andet.. er ellers 9+6 ifølge den det kun 4 dage men stadig.. når man nu spotter efter uge nr 12.. nå men fik en tid 12/12.. kan skrive hjemme side adr hvor du skal bestille den når jeg kommer hjem hvis det er

mosquitomosquito
    Medlem

Det var bare dejligt :0)

Jeg skal scannes imorgen, så det glæder jeg mig til. Sidst jeg var gravid fik man ikke NF-scanning, så det bliver spændende at prøve…..

Knus Tina

MkroghJMkroghJ
    Medlem

Super skønt at læse dit indlæg! Kan godt forstå din glæde. Lige et spørsmål til dig eller andre der måske ved det. Men hvor lang tid går der ca fra man har været ved lægen første gang og bliver indkaldt til nf scanningen??? Jeg er nu 9+4 og skal til lægen på onsdag, det glæder jeg mig til:-) Men glæder mig altså endnu mere til scanningen, kan næsten ikke vente på at se det lille vidunder og håber virkelig alt er som det skal være! Kh Monica

selmamorselmamor
    Medlem

Hej.
    For mit vedkommende gik der en uge fra jeg var ved lægen til jeg fik brev om NF. Jeg skal føde på Skejby og skal scannes når jeg er 12+6.
    Kh Katrine

genie1981genie1981
    Medlem

tillykke med det da.. ja det er en fantastisk fornemmelse selvom det gik lidt stærkt idag. glæder mig til nf da det jo er lidt mere grundigt.. ih hvor er det bare spændende men held og lykke imorgen med det hele.. glæd dig..

MkroghJMkroghJ
    Medlem

Ok tak skal I have:-) Så må vi se hvor lang tid der går i nordjylland og om jeg selv skal ringe eller ej… kh Monica

Bette98Bette98
    Medlem

Hej Jeanie

Det lyder til de passer godt på dig – det er jo dejligt. Tillykke med den gode scanning.

Knus Betina 12+4

Bette98Bette98
    Medlem

For mit vedkommende gik der knap to uger og så var der sørme ikke længe fra jeg fik brevet og til jeg skulle scannes.

Fik brevet fredag eller lørdag (var på forlænget weekend) og skulle scannes den efterfølgende fredagen.

Knus Betina 12+4

cd2450cd2450
    Medlem

Jeg har også lige set min lille fnyf igen. 64 cm og liv og glade dage. Den lå og vinkede nok så frejdigt ud til sine meget lykkelige forældre. Risikovurderingen blev målt til 1:9900 så det var også rigtig godt. Er lettet og glad. Mest fordi jeg har været syg og utilpas i en uges tid nu og var bange for om det havde noget med graviditeten at gøre, men alt er bare i skønneste orden. Nu kommer der så til at gå lang tid før vi ser den igen. Næste scanning er d. 12/1. Men jeg begynder at være helt fortrøstningsfuld. det lader til at denne fnyf vil blive hvor den er!
    Christina 12+4

Viser 10 indlæg - 1 til 10 (af 10 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.