Ny i gruppen

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Forfatter
    mor07mor07
    Medlem

Hej alle sammen

Jeg har hidtil hørt til maj terminen, men var til nf-scanning idag som for i øvrigt gik supergodt og har fået rykket termin til d. 02 juni 07, så hej til jer alle.

vh – aysel 11+6

Anonym
    Gæst

JAmen velkommen til.

VH ANNE 11+5

Anonym
    Gæst

Hej Aysel

Velkommen til. Fortæl gerne noget mere om dig selv, hvis du har lyst, hvor du er fra o.s.v.

Jeg er selv lidt usikker på min termin – så jeg er også spændt på NF – hvor der chance for at jeg rykkes til maj.

Carina 11+5 ca.

Bette98Bette98
    Medlem

Hej med dig

Velkommen til vores juni-gruppe. Har lige selv været til NF, hvor jeg blev flyttet fra 2/6 til 1/6 – men ellers havde vi delt terminsdato.

Knus Betina 12+0

Anonym
    Gæst

Hej, her er lidt om mig.

Jeg er 24 år, førstegangsgravid, gift og fra Ishøj, i nærheden af Kbh. Skal føde på Amtssygehuset i Glostrup, og har som nævnt været til nf idag, og det var bare så skønt. Fik rigtig gode tal 1:17300 og lille tvebak hoppede frem og tilbage og vinkede pænt til mor og far. Og hjertelyden var så fin så fin..
    Totalt surrealistisk oplevelse, det er nemlig ikke helt gået op for mig at jeg er gravid endnu, og hvad det er der foregår nede i mavsen.
    Fik nogle gode billeder med hjem hvor den faktisk vinker :))
    Ser allerede frem til gennemscanning d. 12.01.07. hvor man nok kan se lidt mere.
    Jeg har indtil videre haft en rimelig ukompliceret graviditet, har ikke haft decideret kvalme opkast ell. lignende. Har dog været super træt men det er vist også ved at aftage…

Nu vil jeg pakke skrivebordet ned og vende snuden hjemad, men god weekend til alle.

Vh-ay11+6.

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.