Skal slettes af listen.

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Juni 2007 Skal slettes af listen.

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Forfatter

Jeg er blevet skannet i dag og den har ingen hjertelyd og så er dommen jo sagt. Vi prøver igen når vi er kommet ovenpå om et stykke tid.
    Knus til alle jer derude.

rosenfeenrosenfeen
    Medlem

Hej superknirke.
    Åh nej, jeg håbede på, at vores terminsgruppe var så langt fremme at de dårlige historier udeblev nu, selvom det selvfølgelig kan gå galt indtil det allersidste.

Jeg føler for dig/jer, nu kender jeg ikke din måske forudgående historie eller om det kom som en overraskelse for dig?

Jeg ønsker dig trods alt held og lykke fremover.
    Rosenfeen.

Jeg fik en blødning og blev fortalt at jeg havde afstødt en af de 2 fostre der var men at der var den ene tilbage men man ikke kunne sige om den ville overleve det, og det har tilsyndeladende været dødt siden 7-8 uge ville have været 10+6 og det er jo hårdt nok at ikke bare afstøde og gå og føle sig gravid uden faktisk at være det. Men vi er ved godt mod og prøver igen senere.
    Tak for de søde ord.

genie1981genie1981
    Medlem

Jeg skrev jo på dit indlæg forleden da du blødte.. og synes ellers det lød præcis som min historie..og at du ikke har udstødt det endnu bekymrer mig da lidt, for kan ikke lade være med at tænke på at jeg fik samme historie som dig.. åh nej.. skal scannes på mandag så nu må jeg jo se.. men alt held og lykke frem over.. håber snart i venter jer igen..
    knus jeanie

Anonym
    Gæst

Kære SuperKnirke.
    Det er jeg ked af at høre. Har selv haft en SA i juni, så ved hvor ked af det man bliver. Håber I får held næste gang.
    KH Anne 11+5
    PS: Jeanie PøjPøj med scanningen.

Bette98Bette98
    Medlem

Hej superknirke

Det er jeg ked af at høre. Det er så trist at ligge der på briksen og der bare ikke er hjertelyd – men tænk på hvor ekstra dejligt det bliver næste gang.

Håber du kommer hurtigt ovenpå og vi snart ser dig igen i en ny mødregruppe.

Knus Betina

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.