Mærker liv??

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Forfatter
    stausholmstausholm
    Medlem

Hejsa

Jeg ved ikke om det er indbildning, men jeg synes flere gange i dag, at jeg har mærket aktivitet dernede:) men jeg synes jo det er lidt for tidligt, da jeg kun er i 9+3.. Jeg er 2. gangs og jeg ved godt at man mærker liv tidligere end første gang, meeeen alligevel. Er der nogen af jer andre der har mærket noget?

Maja 9+3

selmamorselmamor
    Medlem

Hej.
    Jeg tror det er indbildning, men jeg synes nu også jeg kan mærke noget engang imellem (er 10+5). Sidste gang er jeg ret sikker på at jeg kunne begynde at mærke noget omkring uge 15, men at det skulle være så meget tidligere denne gang lyder lidt underligt:-)
    Kh Katrine

Bette98Bette98
    Medlem

Hej

Jeg har det som Katrine – tror det er indbildning, men det er meget sjovt alligevel. Det kan jo også være de bobler man mærker er luft?

Knus Betina 11+4

simik2simik2
    Medlem

Jeg mener også, at jeg mærker liv en gang i mellem. Jeg hyggesnakkede lidt med lægen om det, da jeg jo godt ved, at det er alt for tidligt. Hun sagde “hvem ved – alle graviditeter er jo forskellige”, men det lyder ikke om om jeg er den eneste.

Første gang var det nu meget længere henne og en meget sjov oplevelse. Jeg have holdt mig helt fra søde sager i gennem den første del af graviditeten, men så en aften fik vi meget lyst til is. Om det var det pludselige sukkerchok eller den kolde opvågning, det ved jeg ikke, men den lille trold blev pludselig meget aktiv – så aktiv at man både kunne mærke og se det uden på maven. Så min mand og jeg fik hilst det første tegn fra vores dejlige søn på omtrent samme tid. En DEJLIG dag til mindebogen.

Kh. Signe

Anonym
    Gæst

Hej

Jeg er nødt til at tilslutte mig – jeg er ret sikker på at det er bebs jeg kan fornemme, synes jeg kan mærke forskel på boblerne og den lille puslen! Har også tænkt at jeg ikke var rigtig klog – men mærkede også liv meget tidligt 1. gang.
    Uanset hvad så er det en dejlig fornemmelse og jeg glæder til det bliver tydligere.

Carina 11+5 ca.

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.