Julegaveønsker

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Maj 2007 Julegaveønsker

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Forfatter

Jeg er begyndt at tænke julegaveønsker… Tror at Timm skal have en dukkevogn/klapvogn, da han bare ELSKER hans DP mors. Min mand siger at det er fimset, og “hvis han bliver bøsse, er det vores skyld”… Hmm
    Ville lige høre om i kunne overveje/ville købe en dukkevogn/klapvogn til jeres dreng, hvis i bare vidste at det var en gave han ville ELSKE!?

Helle

nadia81nadia81
    Medlem

Altså nu, har jeg jo en pige, men uden tvivl så ville jeg da bare købe den til ham, hvis jeg vidste at han bare ville blive super glad for den.
    Og tror alså ikke på at man kan blive bøsse af at have leget med en dukkevogn som lille. Min datter leger rigtig meget med biler, og det har jeg ikke nogen problemer med, herregud, bare ungen er glad, så er det da lige meget

BeduttiBedutti
    Medlem

vores dreng på 7 år var også rigtig glad for en klapvogn da han var lille og dukker og han fik begge dele :O)
    Han har altid været lidt fimset og elsker også laktasker og andre pige ting og var lidt nervøs da vi fik en pige for 1½ år siden for tænkte at det måtte give nogle :O)
    Hvis han en dag kommer hjem og fortæller han er bøsse så kommer det ikke bag på mig men tror bestemt ikke det er fordi han har leget med pige legetøj, for han er faktisk også rigtig glad for at lege med biler og skydevåben

Betina og Clara 19½ måned og som er en rigtig pige der elsker at lege med dukker :O)

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.