hvordan sælger jeg nemmest mit brugte børnetøj?

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Maj 2007 hvordan sælger jeg nemmest mit brugte børnetøj?

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Forfatter
    29puttemor29puttemor
    Medlem

skal sælge noget børnetøj men ved ikke helt hvordan jeg skal gribe det an. Er der nogle der ken forslå nogle sider? tøjet er helt alm. børnetøj hovedsaligt fra H&M og exit, til absolut billige priser, det er ikke noget der skal bydes op bare sælges stille og roligt. er trendsales så det bedste eller er det bedre at lave en gratis hjemmeside og ligge tøjet på der?

Har i erfaringer ud i sådan noget?

CharliemumCharliemum
    Medlem

Jeg ville da helt klart prøve Trendsales

BeduttiBedutti
    Medlem

jeg har både købt og solgt på trendsales og det er faktisk ikke helt nemt og sælge de billige mærker som H&M o.s.v
    Selvom jeg har sat det ret billigt så er der ikke mange der spørger til det.
    Men de lidt dyrer mærker som metoo og okker gokker går det meget nemmere med.
    Jeg har også prøvet på DBA men der er slet ikke salg i tøj.
    Måske QXL som er en auktions side var noget??
    Jeg har ikke prøvet det men har overvejet det for meget af Claras tøj er slet ikke brugt og jeg gider ikke gemme det

Betina og Clara 17 måneder og 3 uger

MariaBFMariaBF
    Medlem

Som en foreslår, så ville qxl være et godt bud. Du skal selvfølgelig betale for at sætte det på (men du kan også kun have 5 gratis annoncer på Trendsales nu). Salget på trendsales går ikke ret godt med undtagelse af, at du har mærkevarer. Men du kan til gengæld sælge det på qxl ved f.eks. at lave en samlet pakke. Det tror jeg mange kunne være interesseret i.

Anonym
    Gæst

Prøv på barnligt.dk. Det er gratis og der har jeg selv fået solgt flere ting.

Heidi

louisehavlouisehav
    Deltager

Jeg kan klart anbefale https://Toejskatten.dk
    Jeg skal kun aflevere tøjet og så klarer de resten 🙂
    Det er fantastisk når man har småbørn og andet at bruge tiden på
    Mvh Louise

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.