Øv hvor er jeg skuffet over min mor

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Maj 2007 Øv hvor er jeg skuffet over min mor

Viser 1 indlæg (af 1 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Gæst

Jeg er ved at arrangere en surprise for min kæreste der fylder 30. Jeg har sagt til alle at det er en børnefri fest -bla fordi at alkohol og børn ikke passer sammen. Tøserne plejer at blive passet af svigermor og det er min mor misundelig over. Hun er ked af at hun ikke har det helt tætte forhold til børnene.
    Først brokker hun sig over at hun ikke kan komme for hun har ikke nogen barnepige til in yngste søster på 10 år. Men jeg siger til hende at det er ok hvis de tar hende med. Nå men jeg spørger så min mor om hun vil ta tøserne med hjem når de tar fra festen (hendes mand er ret gammel og de drikker ikke så de tar nok tidligt hjem). Så blev der helt stille. Det vil hun sq ikke. Jeg vil ikke være bekendt at spørge min svigermor for det er jo lissom hendes søn der fylder rund og det skal hun ha lov til at fejre.
    Jeg synes bare at det er så dårligt af hende. Hun må jo forstå at hun får det som hun investerer. Hvis man ikke bruger tiden og energien på ungerne får man aldrig et tættere forhold til dem. Jeg ved godt at det er ondt af mig men jeg har mest af alt lyst til aldrig at spørge hende igen.
    Men jeg har skrevet en sms hvor der står at det selvfølgeligt er helt i orden og at vi håber at se dem til festen -udglattende som jeg er.
    Øv fra Jette

Viser 1 indlæg (af 1 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.