Hvem kender en god bog?

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Maj 2007 Hvem kender en god bog?

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Gæst

Jeg kunne godt tænke mig en god bog om små børn. havde lånt een af en veninde, men synes altså at den var meget overfladisk.

Kunne godt tænke mig at vide mere om de her udviklingsspring og tigerspring som jeg hører nævnt herinde, og som jeg ikke ved hvad er og hvornår kommer.

Fx. hvad gør at Jonatan for tiden bliver vanvittigt bange og skriger til utrøstelighed når han er ved een som ikke lige er mig eller hans far og han ikke kan se een af os.
    Han hygger sig fint ved andre når vi er lige ved siden af.

Og påvirker det søvnmønster at han lige pludselig i een uge kan gribe ud efter ting med begge hænder og 2 dage efter begynder at tage ting i pincetgreb. Synes at mindes at når de udvikles, så kan det påvirke alt muligt.

Nå men jeg mangler altså en god børnebog.

Nogen ideer??

Sille

bogen hedder 60 vidunderlige uger , otte skridt i dit barns mentale udvikling og den er efter min mening næsten uundværlig…… der var flere gange i mødregruppen med laura hvor vi alle sad med unger som viste de samme tegn og efter vi begyndte at kigge i denne bog, ja så fik vi en forklaring med om hvorfor de lige opfører sig som de gør pt….

Helle

der skulle være den 60 vidunderlige uger… har lige reserveret den på biblioteket, og venter med spænding! Den skulle fortælle om de forskellige tigerspring og udviklingen de gennemgår!

anjafynanjafyn
    Medlem

Hej. på vores børn hjemmeside er der en artikel om tigerspring, der forklare det hele rigtig godt. http://www.voresborn.dk/get/2733.html

Hilsen Anjafyn og Tim 3 1/2 måneder

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.