Isolering af bunden i barnevognen.

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Maj 2007 Isolering af bunden i barnevognen.

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Gæst

Hvornår/hvor koldt skal det være før man isolerer bunden i barnevognen?? er det nok fx at isolere med den tynde madras som fulgte med barnevognen da vi købte den. Nu ligger der en helsemadras ovenpå den bare bund.

Og er det nødvendigt at isolere når man bruger voksi?

Sille

Hej Sille

Det kommer meget an på hvilken barnevogn du har, om den står i læ eller der kommer vind ind på den, har du et varmt barn etc. etc.

Jeg har ikke isoleret vores barnevogn på altanen udover en madras, da Laura altid har sovet i voksi, men så var det jo heller ikke specielt koldt sidste vinter…. Det eneste som jeg synes var et problem var nogen gange hendes fødder, hvis det var en kold dag, men så begyndte jeg at give hende uldsokker på inden hun blev lagt ud og så løste det problemet….

Så du bliver næsten nødt til at føle dig frem til hvad der er nødvendigt…….

Helle

Anonym
    Gæst

I vores madras er der et isolerende lag og vi har aldrig puttet ekstra i bunden af barnevognen. Vi bor lige ud til vesterhavet hvor der blæser helt vildt og vi har aldrig haft problemer med at tøserne fryser.
    Så her… aldrig!
    Mvh Jette

Anonym
    Gæst

Hejsa

Jeg er lige på besøg fra marts-terminen. Vi har skåret et camping-liggeunderlag til så det passer til barnevognen. Det giver ekstra isolering i bunden. Desuden madras, og så ligger han i slee-bee posen fra Bilka.

Så det er vel egentlig både livrem og seler *S*
    Men han har det ikke for varmt, så det bliver liggende.

Hilsen Pia

chnejadrchnejadr
    Medlem

Helsemadrassen, er det ikke den med et isoleringsstykke i? Hvis ja, så burde det være nok. Jeg mener det var sådan en vi havde i Thildes barnevogn, som ikke havde anden isolering. Hun sov i drømmepose (Voksi-wannabe), og var altid dejlig varm. Også i frostvejr.

Vores Emmaljunga har termobund, så jeg har bare købt et stykke skum i en skumforretning, som jeg skal bruge som madras. Ellers ville jeg enten have lagt et stykke liggeunderlag under, eller købt en madras m. isolering i.

Under alle omstændigheder skal det være meget koldere end nu, før det er nødvendigt, så vent du bare et par måneder 🙂

Knus,
    Christina og Storm 15 uger

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.