Dreje rulle og SUR!!!

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Maj 2007 Dreje rulle og SUR!!!

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Forfatter
    MariaBFMariaBF
    Medlem

Så nåede vi et nyt stadie i Friggas verden… Hun har den sidste halvande uge trillet om på maven fra ryggen… Der kan hun så ligge længe, og når vi vender hende tilbage igen bliver hun bare sur og skriger – og vender så om på maven igen!!! Det er vildt komsik, men hold da fast, hvor skal vi godt nok også være efter hende hele tiden. Når hun gør det i tremmesengen bruger hun tremmerne til at skubbe sig fremad, og på gulvet kan vi se, at hun forsøger at komme fremad, men der er ikke noget at skubbe fra på…

Så fra nu af går det vist bare stærkt! Jeg kan ikke forstå, hvor min lille baby er??? Er der nogen der har set hende???

Maria og Frigga 3 måneder

Anonym
    Gæst

Er bare vildt imponeret over at hun kan vende sig!!! Hvor er det bare stort og ja, hvor er tiden dog blevet af, he he…

KH Kakadu

Anonym
    Gæst

Fremmelig datter, dér :o)

Her rulles ingen vegne hverken fra mave eller ryg – troede vending til mave lå langt senere?

*C

MariaBFMariaBF
    Medlem

Det gør den også. Min sundhedsplejerske sagde, at de tidlige starter omkring 4 måneder, og at langt de fleste kan ved 6 måneder.

Vi er begyndt at trille den anden vej rundt også nu – så det ikke kun er den ene vej man kan trille, men det bliver noget nemmere, når hun kan trille tilbage igen!

Hun er også begyndt at kravle – dvs benteknikken er der, men hun kan selvfølgelig ikke løfte sig op, og hun kan heller ikke flytte armene, så endnu engang et surt barn! Jeg har tænkt på, om jeg skal give hende sutsko på, så hun kan komme fremad. Når hun ligger i sin tremmeseng, bruger hun nemlig tremmerne til at komme fremad, og det går bare fremad…

Men jeg er da også lidt bekymret for, om hendes krop kan holde til det? Sundhedsplejersken sagde heldigvis, at hun kun kunne gøre det, fordi hun er så stærk, og vi har trænet så meget med hende, så jeg går ud fra, at alt er okay…

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.