svømning…

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Forfatter
    CatojeCatoje
    Medlem

Jeg skal til at svømme med min lille dreng, glæder mig helt vildt :o)
    Hvad skal jeg have med og er der nogen der har nogle gode råd om hvordan jeg griber det an??? Skal gå til baby svømning, så der går jeg ud fra jeg selvfølgelig får hjælp, men vil gerne være på forkant :o)
    Catoje og Emil

Anonym
    Gæst

Det er en god idé at købe et tisseunderlag (f.eks. Jysk), hvi sdu skal havae din egen autostol med ind – tit er de rnogen til rådighed. Og så er det godt at amme før og efter, det er noget med bakterier og modstandsdygtiged, en også for at din dreng er oplagt og bagefter er han nok helt færdig.

Ellers lade du bare som om, I skal i bad 😉

God fornøjelse, starter selv i næste uge.

Anonym
    Gæst

I nogle svømmehaller er der fine forhold for babyer med stole de kan sidde i, badekar mm, men det kan du jo vurdere den første gang, I er der.

Tag autostolen med ind og hav et par ekstra håndklæder med til at pakke ham ind i, så han ikke bliver kold. Om du starter med at bade ham eller dig selv, er nok en smagssag og kommer an på svømmehallens indretning. Lad ham sidde i autostolen mens du selv bader. Hav et tørt håndklæde klar, når han er blevet badet og igen, når I kommer af bassinet.

Det er skønt at være i svømmehallen med en baby. For barnet kan det være overvældende de første gange pga vandet og lydene, som er meget anderledes i en svømmehal. Måske kommer I kun til at være i vandet få minutter de første gange, og hvor han er helt tæt på dig. Det skal du ikke lade dig slå ud af. Efter nogle gange vil han sikkert være vild med det.

God fornøjelse
    Trine

CatojeCatoje
    Medlem

tak for de gode svar, glæder mig :o)

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.