Hvilken voksi ??

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Maj 2007 Hvilken voksi ??

Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)
  • Forfatter
    FutlutFutlut
    Medlem

Der har jo allerede været en del debat om voksi, men hvilken har egentlig fået mest ros eller hvilken er mest populær? Syns der er så mange at vælge mellem… og er der ikke nogen af dem hvor ‘dynen’ ikke skal skiftes ud?

Mvh. Lotte 🙂

Anonym
    Gæst

Vi har den helt traditionelle med uldvinterdynen. En her på sitet gav mig det råd at bruge den nu med tynd overdyne, og det fungerer idag temperaturmæssigt, men ungen sover naturligvis kun ½ time alligevel:-(

Jeg kender kun til den klassiske og til den der hedder activ, vidste ikke der var flere. activ kan blive ligeså lang som en sovepose til større børn, den skal du ikke købe til barnevognen synes jeg.

Jeg er meget glad for vores.

Sille

Anonym
    Gæst

Jeg købte babysams model -combiposen. Der er to dyner i så man selv kan regulere. Den er jeg rigtig glad for.
    Jette

Anonym
    Gæst

Elsker min originale voksi. Har også sommerdyne til den og plade. Genial i stedet for en lift – f.eks. nu i klapvognen/tvillingeklapvogn.

Line

mettemajsmettemajs
    Medlem

Som overskriften siger, kunne jeg godt tænke mig at høre andres erfaringer med Trille drømmeposen med dundynen. Er den god og kan det anbefales at anskaffe sig den?

Mette

tussemussetussemusse
    Medlem

Hej jette.
    vil lige advare dig mod babysams combi pose. min dengang 5 uger gamle dreng faldt ud af den, fordi den bagerste snørre sprang. posen er lige nu ved sikkerhedsstyrelsen som undersøger den. se evt mit efterhånden ret gamle indlæg under marts gruppen.
    mvh tina

Anonym
    Gæst

Hej

Jeg har den sorte “drømmepose” fra føtex. Den er super, og dette er mit tredie barn der bruger den.

trine

Anonym
    Gæst

Jeg har en drømmepose fra Føtex, som jeg købte til min første søn for et par år siden, og den er helt fin 🙂

Kh. Kate

Anonym
    Gæst

Jeg har købt en i Silvan til 200 kr (normalpris 500 kr, men rimelig tit på tilbud). Jeg syntes den er rigtig lækker til de penge.

Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.