Nogen der bor i Horsens?

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Maj 2007 Nogen der bor i Horsens?

Viser 11 indlæg - 1 til 11 (af 11 i alt)
  • Forfatter
    Anita22Anita22
    Medlem

Er der nogen der bor i Horsens?

MariaBFMariaBF
    Medlem

Ja, det gør jeg… Derudover er der Kadutski og Mettemajs..

Hej!
    Jeg hedder annesofie og bor ligeledes i horsens!
    Er du gravid? eller har du født?

Anita22Anita22
    Medlem

Jeg fik mit første barn, Nana den 4. april, jeg har efterlyst en mødregruppe hos min sundhedsplejersken men det tager åbenbart lidt tid at komme i sådan en.

Min mand og jeg flyttede til Horsens 1. marts, så vi har ikke boet her så længe, så vi kender ikke rigtig nogen småbørns familier. Det er rart at have nogen at snakke baby med.

hvem er i?

Anita

rathcke28rathcke28
    Medlem

Hej

Jeg bor tæt på Horsens, og har født den 1 maj. Jeg er heller ikke kommet i en mødre gruppe da der ikke lige er nogen der har født her i området.

Kh Charlotte

Anonym
    Gæst

hej, bor som nævnt også lige “rundt om hjørnet”, havde termin i onsdags med mit 1. barn som altså stadig lader vente på sig..

kadutski 40+3

mettemajsmettemajs
    Medlem

Hej.
    Jeg bor også lidt uden for Horsens, og venter vores første barn. Har ikke nået terminen endnu, men er ved at være klar til at møde det lille vidunder i maven.

Mette

MariaBFMariaBF
    Medlem

Bor også i Horsens (midtbyen), og venter stadig på den første 😉 Hun lader vente på sig…

Vi er da nogle stykker, som har mødtes et par gange, så for min skyld, kan vi da sagtens prøve at mødes igen (når fødslen er overstået, og amningen kører). Er altid frisk på at møde nye mennesker…

Men er det ikke rare at “snakke” et andet sted end den her tråd?

Maria 41+3

Anita22Anita22
    Medlem

Det er lidt sjovt der er så mange fra Horsens i maj mødregruppen. Vi er så vidt jeg ved kun 2 i april mødregruppen..

Anita og Nana 040407

MariaBFMariaBF
    Medlem

Jeg havde termin d. 16 maj. Så jeg er pt 11 dage over. Så forhåbentlig sker der noget i næste uge

Maria 41+4

Anita22Anita22
    Medlem

Det bliver spændende om der snart sker noget..

føler du tegn på at det er snart?

Anita

Viser 11 indlæg - 1 til 11 (af 11 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.