gik til læge

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Forfatter
    BO2HKRBO2HKR
    Medlem

Har haft en forfærdelig nat. Havde smerter i den ene side af maven og var vågen mange gange. Imorges blev det bedre da jeg kom op og begyndte at bevæge mig. Alligevel var jeg nervøs hele formiddagen… Min søde læge fik mig heldigvis presset ind til et hurtigt doptone-check. Og jeg hørte lyden af den lille hjerte, selvom han havde sagt det kunne blive svært at fange med hans dårlige apperat – har det bedre nu. Min læge sagde at smerterne efter al sandsynlighed skyldes aret efter mine to kejsersnit, hvoraf det sidste sprang op af sig selv under fødsel!!!
    Altså hvor kan det være opslidende at være gravid. Føler mig hudløs!
    H 15+2

anzeanze
    Medlem

Vidste ikke ar kunne gøre sådan noget.. Ville ellers ud fra din beskrivelse havde sagt at det lød som ligamentsmerter.. Ikke at jeg har prøvet nogle af delene..

Før jeg blev gravid første gang tænkte jeg, at hvis jeg blev gravid, så måtte det da være nemmere med et kejsersnit – for så slap man for alt det der med at føde.. Synes bare jeg efterhånden har hørt en masse øv-ting om kejsersnit..

Har du andre gener?

Synes din læge lyder rigtig forstående og sød.

Kh Anze

BO2HKRBO2HKR
    Medlem

Det med at et kejsersnit kan springe op er noget der sker indimellem. ‘De’ siger det aldrig sker, men jeg har kendskab til tre-fire udover mig selv, hvor det er sket.
    Fik et kejsersnit første gang, men anden gang blev jeg sat igang til normal vaginal fødsel. Det skred nogenlunde frem og jeg var klar til presseveer da der pludselig føltes et kæmpe smæld i min mave. Det gamle ar var sprunget op, altså indvendigt. Det er meget farligt for både mor og barn, de sagde bagefter at de var heldige at redde os begge. Grim historie, det ved jeg…
    Efter fødslen gik det alligevel ok, både med amning mv. Men arret er aldrig blevet helt godt. Det trækker i det indimellem.
    Og nu murrer det for alvor og giver nogle svidende fornemmelser i mavemusklerne…
    Havde besluttet at jeg ikke ville have flere børn, men nu er jeg så alligevel gravid og håber bare alt går godt.
    KH H

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.