Sygemelding!

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Forfatter
    BO2HKRBO2HKR
    Medlem

Du har helt sikkert taget den rigtige beslutning. Intet job er vigtigere end dit eget hebred og velbefindende. Jeg kan nemt sætte mig ind i dit ‘problem’ med chefen, og vedkommende lyder ikke specielt tillidsvækkende. Des større grund til at tænke mest på sig selv, når nu andre ikke vil hjælpe. Jeg er også helt sikker på at du trods alt finder velvære og lettelse ved at gå hjemme og det er under alle omstændigheder godt for hele familien og den lille i maven.
    Har du ikke nogle hjemmegående veninder eller nogen der har aftenarbejde og derfor fri i dagtimerne?
    I øvrigt er svømning dejlig motion, hvor man også får det skønt af renligheden…
    Læn dig tilbage (-:

Anonym
    Gæst

Hvorfor er det at man skal gå og ha dårlig samvittighed over at sygemelde sig. Jeg blev selv sygemeldt meget tidligt fordi at jeg har smerter i bækkenet. Jeg har stilling som rengørings assistent med en chef der ikke kunne acceptere at jeg satte tempoet ned. Jeg besluttede bare at jeg ikke vil sidde i rullestol og få eventuelle mén af en bækkenløsning- for jeg har set hvor galt det kan gå.
    Det var sq svært at få sagt til chefen at jeg var blevet sygemeldt på ubestemt tid og endnu mere svært at acceptere at jeg nu “bare” skal holde hus indtil maj- men jeg er bare så glad for min beslutning. Jeg har allerede dage hvor jeg ikke kan gå og kan ikke lade være med at tænke hvordan det var endt hvis jeg var fortsat på arbejde.
    Tag smerterne alvorligt og lad være med at ricikere noget unødigt!!
    Jette

skrupfidusskrupfidus
    Medlem

Hej Jette!

Jeg synes bestemt ikke at man skal have dårlig samvittighed over at sygemelde sig. Ikke destro mindre oplever jeg det som en kamp i mit eget liv!
    Det er dejligt, at du har det godt med din sygemelding som jo lyder helt og aldeles berettiget! God bedring til dig!

Kh Skrupfidusen der er blevet deltidssygemeldt for et par dage siden og svinger imellem at være glad og frustreret over det….

Anonym
    Gæst

Jeg kan bare se at det er et rigtigt stort problem for mange og jeg synes at det er så uretfærdigt. Min chef har bedt en kollega om at udspionere mig for hun tror ikke på at jeg er syg- det var først der min dårlige samvittighed forsvandt, for sån en chef kan jeg ikke respektere og ta alvorligt.
    Og skrupfidus… man affinder sig med det som tiden går.
    Jette

BO2HKRBO2HKR
    Medlem

Din chef lyder som en idiot!

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.