mor til en – gravid – flytter fra kæresten

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Maj 2007 mor til en – gravid – flytter fra kæresten

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Forfatter
    RimkoldeRimkolde
    Medlem

Ja det er rigtig jeg har taget det svære valg at forlade min kæreste som jeg har et barn på 2 år sammen med og vi venter vores andet til 30 April.

Vi har igennem længere tid ikke kunnet kommunikere sammen på en ordentlig måde og han har ikke rigtig taget sig af vores datter – hverken godmorgen og godnat har han kunnet sige til hende.
    Vi kan heller ikke forstå hinanden. det skal lige siges han har to børn fra andet forhold, hvilket ikke gør det lettere i det daglige når de er her. hvilket giver en masse gnidninger. Han siger jeg skal indordne mig når de er her og jeg må hverken tysse på dem eller noget når jeg syntes stemningen er på det højeste…….. men han forventer vi er her (min datter og jeg)
    Jeg kan heller ikke leve mine drømme ud som jeg gerne vil, det hele skal lige passe efter ham. Jeg kunne godt tænke mig at blive dagplejemor for jeg føler jeg har så meget at give de små dejlige livlige børn – samtidig kan jeg passe eget barn. 😉 god løn

Så nu er beslutningen taget og jeg venter spændt hver dag på posten om der skulle være et boligtilbud også vil jeg kun tænke på børnene og mig selv og pleje os i laaaang tid og skabe et trygt og ikke mindst børnevenlig hjem da min kæreste foretrækker at leve menialistik hvilket ikke er realistisk når man har børn.

Nå men nok herfra det er ikke så tit jeg skriver men det var da helt sjovt …… vil nok bruge det mere.

Kris 17+3 (datter okt 04)

sund3ssund3s
    Medlem

ja det er da en stor beslutning – men du lyder ret sikker og velovervejet – og så er det nok det bedste at gøre. Jeg håber du har gode venner og famile som kan støtte og hjælpe, og så håber jeg at du får et sted at bo hurtigt og finder ud af det med dagplejemulighederne :0) pøj pøj med det hele

KH
    S

anzeanze
    Medlem

Kære Kris

Tillykke med at du har truffet en beslutning – og virker glad for den. Så skal det nok bare gå.. Selvom det må have været en besværlig beslutning..

Sidste efterår overvejede jeg også kraftigt at gå fra min kæreste.. Syntes ikke han bidrog med noget.. og følte mig også opstemt af tanken.. Men havde også utroligt svært ved at træffe beslutningen.. Kunne slet ikke mærke hvad jeg til sidst følte og ikke følte..

Efterfølgende har jeg haft brugt en masse tid på coaching af mig selv – og kommunikations/parterapi med min kæreste.. Og jeg er blevet klogere på ham og på mig selv.. Så på den måde har det været meget lærerigt.. Vil dog ikke kunne afvise at jeg på et senere tidspunkt vil træffe en lignende beslutning som dig.. Men så vil jeg forhåbentlig kunne gøre det med en bedre føling af mig selv..

Håber det bedste for dig! Og håber også at der er en masse gode folk omkring dig. Og at du nu får mulighed for at kunne være DIG:)

Kh Anze

tokehundtokehund
    Medlem

Hej med dig
    Jeg husker dit ndnavn fra tidligere da du vist også skal føde på Silkeborg sygehus. Vil bare lige sige til dig at jeg håber det bedste for dig og din pige samt den lille i maven. Det er ikke nogen rar situation. Held og lykke med at finde et nyt sted at bo.
    Mange hilsner fra Tina.

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.