Pyh har ikke lyst til at arbejde..

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Maj 2007 Pyh har ikke lyst til at arbejde..

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Forfatter
    anzeanze
    Medlem

.. vil hellere sidde og surfe på babyting.. Men har allerede læst om den uge, jeg er i.. og set på maver fra denne uge.

Synes generelt ikke, jeg er særlig arbejdsmotiveret i denne tid..! Koncentrationen forsvinder hele tiden i retning af maven eller ud af vinduet. Kan ammehjernen allerede ramme een nu??! Eller plejer jeg bare at være ret umotiveret??!! Synes jeg har hørt at mænd, der skal være fædre, typisk arbejdet ekstra meget inden barnet kommer – noget med en naturdrift med økonomisk at skulle forsøge barnet.. Kunne godt bruge en lille smule af den drift nu… suk.

Kh Anze

BO2HKRBO2HKR
    Medlem

..har det præcis som dig. Kan ikke koncentrere mig om noget som helst. Burde sidde og hygge mig med dit arbejde, men har bare lyst til at sidde og surfe og drømme om baby. Tror på at ammehjerne starter nu – i det hele taget er hele graviditeten præget af at man hele tiden ‘kommer i tanke om’ sin tilstand. Jeg er gravid, tænker jeg hele tiden….
    Hva’ gør vi?

anzeanze
    Medlem

Hm der er nok ikke meget andet at gøre end at holde ud..

Synes heldigvis det går lidt bedre, når jeg har travlt.. og når jeg er meget ude.. Det er mere, når jeg skal sidde på min plads og skrive på noget uden en deadline samme dag.. Så løsningen er selvfølgelig for mig at have travlt og mange korte deadlines (pyh NOT).. 🙂

En anden løsning er, at have en scanning tilkoblet sin mave hele tiden, så man hele tiden kunne kigge på den lille. Så var der da noget sjovt at lave i arbejdstiden:)

KH Anze

Anonym
    Gæst

He he, hvis I stadig helst vil lave børne-/graviditetsrelaterede ting, kan jeg da anbefale en side, der hedder http://www.mor-far.dk/forum 🙂 Det er et rigtig hyggeligt forum med en del brugere, så der sker noget hele tiden… og det kan jo være meget rart, hvis man alligevel har baby på hjernen hele tiden, hi hi.

Jeg tror sagtens, at man kan have ammehjerne på forhånd! Jeg har vist typisk nemmere ved at koncentrere mig, når først barnet er født – i hvert fald i forhold til eksamensopgaver mm (jeg studerede, da jeg fik de to første) 🙂

Kh. Kate 16+5

anzeanze
    Medlem

Det kan bestemt godt bruges..!
    Tak for det!

Anonym
    Gæst

Hi hi, det var så lidt 🙂 Jeg skriver for resten derinde som “Lillefnug”. Så ved du, hvem jeg er, hvis du støder på mig 🙂

Kh. Kate 17+1

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.