Har blødt siden midnat…

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Maj 2007 Har blødt siden midnat…

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 21 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Gæst

Jeg har blødt som ved menustration, frisk blod i rigelige, lidt for rigelige mængder hele natten. Blev checket inat på Gentofte og livmodermund er intakt og der er gode fosterbevægelser og fint hjerteblink. Jeg skulle… skal ha’ foretaget moderkagebiopsi idag kl. 12, så scanner de igen. Jeg kan umuligt forestille mig andet end det her er en abort der igang – HVAD ER JERES ERFARINGER MED BLØDNING!!! Og det er altså ikke en pletblødning. Jeg har ikke sån smerter. Sikken en afslutning på 2,5 måneds konstant opkastning…!!!

Hope
    13+0

sund3ssund3s
    Medlem

Puha, hvor hæsligt… Men hvis du er blevet tjekket og der er hjerteblik og livmodermunder er intakt – så lyder det da som om det ikke er så galt…
    Jeg havde en SA i 9. uge i juni måned – der blødte jeg meget men jeg havde også mange smerter – altså det føltes som rigtig slemme mens-smerter. Men det kan være så forskelligt – nogle bløder og har smerter andre kan slet ikke mærke noget når de aborterer…
    Jeg krydser virkelig fingre for dig og babyen – når du er så langt henne så peljer det jo at gå godt :0)

pøj pøj og knus her fra
    S

missmorgenmissmorgen
    Medlem

Hej.
    Da jeg var gravid med min nr. 3 blødte jeg meget en overgang og blev dog også sygemeldt resten af tiden, i dag har vi den skønneste pige på 7 år.
    Pøj, pøj med i dag.
    Jane 14+0

selmasselmas
    Medlem

Hej Hope

Har ingen erfaringer med blødning, men håber bare virkelig for dig, at alt er i orden – og blødningen går i sig selv igen. Det er i al fald et godt tegn, at der ikke er smerter forbundet med blødningen.
    Vil bare ønske dig al det bedste – håber scanningen viser at alt bare er i orden
    Tanker fra Selma

pigekbhpigekbh
    Medlem

Kære Hope.

Hvor er jeg ked af at på jeres vegne 🙁
    Da jeg var gravid med mit andet barn , var jeg i 14 uge da jeg tabte det hele i toilet , men havde deværre ikke blødt forinden. da jeg så bliver kørt til sygehuset , viser det sig at det lille mur var død fra uge 8-9. NU er det ikke tilfældet hos dig og det er jo kun godt at den lille lever . Da jeg vente min datter nr 2 blødte jeg også rigtigt meget , faktisk ligesom du gør nu , men hun holdt fast og er 8 år den dag i dag 🙂 så håber så inderligt for dig og din mand at det er en lille stærk mur du har i maven.
    hvad med at udsætte den moderkageprøve lidt ( måske indtil du er holdt op med at bløde og de så bare scanner dig og ikke andet , for det kan jo gå mere galt til derefter og det ville jo være frygtligt ?

knus og tanker fra pigekbh 16+3

BO2HKRBO2HKR
    Medlem

Kære Hope,

Jeg har en veninde der på lignende måde blødte kraftigt en enkelt gang eller to. Hun aborterede ikke og det var heller ikke en truende abort, – tror hun fik at vide at nogle blodkar var bristet. I hvert fald fik hun en sund og rask pige. Men hun var også meget bange.
    Jeg håber du skriver til os hvordan det er gået idag,

De bedste ønsker,

H 14+6

Anonym
    Gæst

Hej Hope

Det er nu en mærkelig abort, når nu både barn og livmoderhals ser ud som de skal!

Jeg har ikke selv prøvet at bløde under mine graviditeter, men jeg har en veninde, der blødte flere gange under sin anden gravididtet.
    Helt op til hun var 7-8 mdr henne. Der var ikke rigtig nogen forklaring, men hun var meget bekymret og ked af det under graviditeten (hun havde et meget sygt barn derhjemme)og det mente de kunne være forklaringen. Simpelthen følelsesmæssigt stress.
    Når du nu ved selvsyn har set, at der er et livligt lille barn der inde, tror du så ikke at det kunne være noget lignende? Jeg tænker på nervøsitet omkring moderkagebiopsi og det resultat I går og venter på..
    Hvad sagde lægerne, da du var inde for at blive scannet inat?

Det er jo også bare stresset i sig selv at være gravid og have to børn i forvejen ( – og der taler jeg af erfaring : ). Man får ikke den hvile man har brug for og du slæber sikkert mere rundt på dem end du burde. Det gør jeg ihvertfald med mine to derhjemme.

Jeg krydser fingre for dig alt hvad jeg kan men kan også sige af et ærligt hjerte, at jeg tror på, at din baby har det godt og bliver derinde.

Held og lykke med biopsien kl. 12.
    Læg dig på sofaen og send gode tanker til din baby indtil da!

Mvh Rosamarie

Anonym
    Gæst

Tak, tak, tak for jeres respons, jeg har ikke sovet andet et par timer inat og drømte da om abort og hospital. Det hjælper virkelig at skrive herinde, og så ovenikøbet få så dejlig en støtte.
    Jeg ringede til Gentofte for lidt siden og de foretager ikke moderkagebiopsi når man bløder, men jeg skal komme til den aftalte tid og blive scannet og undersøgt igen.
    Det er jo selvfølgelig fordi blødningen er så voldsom at jeg er nervøs, men nu lægger jeg mig ned og ber’ en stille bøn til…. universets positive krafter og tager samtidig en “snak” med den lille om at holde fast. Jeg tager ALLE ord i mig igen mht udmeldingen om “at jeg er stået af denne graviditet”. Det er jo kun fordi jeg har det så dårligt.

Jeg skal nok vende tilbage med en melding senere idag.

kh
    Hope
    13+0

BO2HKRBO2HKR
    Medlem

Det er helt forståeligt at du er lidt ‘hylet ud af den’… Dine ord forleden dag var udtryk for din frustration over at blive ved med at have det så dårligt. Jeg venter også mit tredie barn, har haft kvalme siden uge 6 og kastet op indtil for et par uger siden. Jeg undrede mig også over hvordan f….. jeg kunne bringe mig i den situation, når vi nu har to børn.
    Håber så meget for jer at alt går godt,

masser af tanker og god energi fra
    H 14+6

L8pigenL8pigen
    Medlem

Eeeej, Hope, jeg synes altså du er hårdt ramt. Jeg har ikke rigtig nogen erfaringer at dele med dig, men jeg kan i det mindste krydse fingre og tænke på dig når du skal til scanning i dag.
    Håber at høre godt nyt fra dig senere idag.
    Mange hilsner fra Lotte

Anonym
    Gæst

Jeg kommer lige fra Gentofte og er blevet scannet igen. Det viser sig at der er bristet et stort blodkar inde i livmoderen og at blødningen fylder 1/3 op derinde, så overlægen kunne godt forstå at jeg havde blødt så meget, den er nærmest aftaget nu.
    Noget af blodet derinde vil sive ud og andet forgå. Det at jeg ikke har smerter er positivt. Skal nu ligge i sengen et par dage og scannes om en uge.
    De kan ikke lave en moderkagebiopsi, da blødningen ligger øverst og det vil tage uger før den er væk. Så jeg er blevet tilbudt en fostervandsprøve i uge 16. Og den lille fis susede nærmest rundt og havde stadig fint hjerteblink. Nu vil tiden kun afgøre om det går godt eller skidt. Men jeg er fortrøstningsfuld og de sagde jo også, at det ikke er usædvanligt og se disse bristninger. Hvorfor de opstår i livmoderen, kan skyldes at den vokser.
    Endnu engang tak for jeres støtte og råd og historier. Det er til stor hjælp for mig.

kh
    Hope
    13+0

Anonym
    Gæst

Hej Hope!

Æv hvor er det råddent at være den der står i din situation, men når man læser hvad der er foregået på hospitalet i nat, så virker det ikke så slemt. jeg tror på, at der ikke er noget, evt bare som een skriver, stress over det hele.
    Undskyld jeg skriver det, men er glad for at de ikke vil lave en moderkagebiopsi på dig. Når blødningen stopper og alt bliver normalt igen, så kan du jo få foretaget en fostervandsprøve istedet. Måske er det meningen at biopsien blev stoppet?? Ja det er noget filosofisk ved jeg godt, men alligevel.

Glæder mig til at høre mere fra dig.

Og ja selvfølgelig var dine ord den anden dag i frustration, det spiller sgu ingen rolle:-)

pøj pøj

Sille 14+0

Anonym
    Gæst

Hej

Det var godt at høre!
    Det samme skete for min søster, og resultatet blev en dejlig dreng der først kom til tiden (alså terminen)…:o)

Trine 13+6

CharliemumCharliemum
    Medlem

Puha – det var godt at høre

Pøj pøj med det og pas nu godt på dig selv

Kh
    Charliemum

missmorgenmissmorgen
    Medlem

Dejligt at høre det ser godt ud og den lille er “ligeglad”
    Pas nu godt på dig selv og pøj pøj med FVP. i uge 16.
    Jane. 14+0

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 21 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.