Alt vel – 1:3300 chance for Downs…

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Maj 2007 Alt vel – 1:3300 chance for Downs…

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Forfatter
    CecilieLGCecilieLG
    Medlem

Kaere piger,
    Mit liv er ret fyldt lige i oejeblikket og jeg skriver der for ikke meget! Men alt er godt og jeg er glad!
    Blev scannet i morges og det var bare saa roerende! Taarerne trillede da jeg saa det foerste glimt af det lille vaesen der bare laa og moefflede rundt derinde…selv min mand sad med taarer i oejnene! Man glemmer hvordan det er – og denne gang har jeg vaeret saa nervoes op til scanningen da jeg har foelt mig saa traet og meget kvalme..troede der ville vaere noget galt! Saa jeg er ikke til at skyde igennem!
    De rykkede min termin lidt frem – bebs var 8.3cm og de tror jeg er 14 uger (ikke de 13 jeg troede). Termin 23 Maj….Glaeder mig allerede til at holde den lille fis!
    Ellers er vores nye koekken ved at vaere faerdigt, jeg har en eksamen i morgen (den forhaabentligt afsluttende!) og vi flyver hjem til DK fredag (min far er paa hospitalet med hjerte infektion…)!!! Saa der er stress og fyldte dage..
    Men jeg er bare super super glad i dag!!! Taenkt at saadan en lille bitte “ting” (8cm!!!!) kan goere saadan en forskel!
    Knus, Cille
    (Sienna og bebs 14+0)

Anonym
    Gæst

…at du er så glad og fik ro på nervøsiteten.

kh
    Hope
    13+1

L8pigenL8pigen
    Medlem

Jeg krydser fingre for din eksamen, ønsker din far god bedring og håber du får en rigtig god tur til DK (husk at passe lidt på dig selv – også når dagene er fyldte og stressede)

Dejligt med scanningen – det er sjovt at den grumsede skærm kan fremkalde så mange følelser, ikke? c”,)

Mange hilsner fra Lotte 16+6

Anonym
    Gæst

Tillykke med de fine tal og held & lykke i morgen.

Knus
    Rikke

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.