det er helt vildt, i tror nok jeg er sindsyg

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Maj 2007 det er helt vildt, i tror nok jeg er sindsyg

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 15 i alt)
  • Forfatter
    frottefrotte
    Medlem

igår aftes lå jeg og kiggede på maven, og prikkede lidt til den. jeg har mærket liv i en god uge, men så begyndte maven at bule til den ene side og til den anden samtidlig med at jeg kunne mærke hvor bebs bevægede sig hen. jeg råbte på min mand. se skat… og han så det også. man kunne tydeligt mærke den sparke og se den bevægede sig, det er helt vildt… jeg lå i godt 2 timer og puffede til bebs… jeg er vildt overvældet. jeg må da være længere henne eller også er der 2 ..puha da.
    frotte 15+6

sund3ssund3s
    Medlem

ej hvor vildt…. bare det var mig som kunne mærke sådan noget :0) det lyder helt fantastisk…

Knus
    S

BO2HKRBO2HKR
    Medlem

Hvor er det en dejlig historie! Kan slet ikke vente.
    Venter mit tredie barn og savner sådan de bevægelser…
    Drikker isvand, ligger stille, puffer, skubber, sender tanker, lukker øjnene, spiller blokføjte( næsten..:-)) og kigger i bøgerne. Men jeg mærker INTET.
    Jeg vil, jeg vil, jeg vil, jeg vil…
    Men tillykke, dit heldige asen ;o)

missmorgenmissmorgen
    Medlem

Hej.
    Ja det er bare skønt, jeg kan dog ikke se det, men har kunne mærke den lille i små 14 dage, det er især når jeg er gået i seng og ligger stille så kan jeg mærke en lille klump rumstere rund derinde, hvor glæder jeg mig til at jeg kan ´se det, det bliver også mere virkeligt for drengene som ikke helt tror på det endnu selvom mor har en stor mave.
    Tillykke med din “bevægende bule”
    Jane 14+0

frottefrotte
    Medlem

fordi i tror på mig, og ikke bare er en sindsyg “drømmende” gravid kvinde. det er mit 3 barn så jeg ved godt hvordan den lille mærkes. og det er simpelthen VIDUNDERLIGT
    god aften til alle….
    frotte 16+0

Anonym
    Gæst

Hehe det er lidt vildt. Men Dejligt!

Måtte lige skrive til dig da jeg sad og kiggede på den kæmpe liste med alle os gravide, og så så jeg at du boede i Terslev. Hvor sjovt. Er selv opvokset i Terslev og flyttede til Haslev da jeg var omkring 18. En lille bitte by.

Selvom der er en aldersforskel på os to, så er det lidt sjovt at tænke på at vi nok kender nogle af de samme. Dog er det yderst få fra dengang jeg stadig snakker med.

Hihi.. ja verden er jo lille

Knus Lotte 15+0 og Dicte 110704

frottefrotte
    Medlem

hvor gammel er du? og hvem kender du fra terslev, det kunne da være sjovt at finde ud af hvem du er he he
    frotte 16+2

Anonym
    Gæst

Hej

Jeg er 27, og boede i Terslev fra jeg var 6 til jeg var 17.
    Boede omme ved søen.

Har en veninde der hedder Tina Hansen dernu godt nok lige er flyttet fra Dalby til Bråby mener jeg det er.

Har også et par skole kammerater som vist stadig bor i Terslev. Maria, men hvad hun hedder til efternavn kan jeg ikke huske. Hun har en søn der må være 31-32 mdr nu. Mener han hedder Lucas. Maria er rødhåret og pædagog. Jo Hun hedder Maria Nielsen hvis hun da ikke har giftet sig til et andet efternavn nu.
    Ellers så tror jeg at de fleste er flyttet fra den lille flække.
    Har gået på Terslev skole indtil 7 klasse hvor overbygningen blev afskaffet og siden da på Sofiendalsskolen i Haslev.

Hilsen Lotte

frottefrotte
    Medlem

hold da op, kender du en der hedder martin malm der lige er blevet 28? han gik også på terslev skole og boede årløse.

Anonym
    Gæst

Ja ham kender jeg godt. Har været festet lidt med ham da vi havde fælles venner.

frottefrotte
    Medlem

okay det er da sjovt at du kender ham, det er min nemlig min mand.he he verden er lille

Anonym
    Gæst

Ja det er da sjovt. hihi

Han gik vist i klasse med min daværende kæreste Kasper Jensen som også er 28 nu.

Anonym
    Gæst

Hvis det er så får du lige min mail og msn så kan vi da snakkede videre der hvis det er 🙂

perfekt_dna@hotmail.com

Anonym
    Gæst

Ja det er ham.. han var jeg sammen med 4,5 år indtil det blev for meget 😉

frottefrotte
    Medlem

kasper jensener det ham der rendte sammen med michael og lavede radioer osv pået tidspunkt? jeg er dybt nysgerrig…

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 15 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.