Den dejligste oplevelse :0D

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Maj 2007 Den dejligste oplevelse :0D

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Gæst

Jeg må bare lige dele min oplevelse med jer andre.

I går da jeg var gået i seng, lagde jeg mig på ryggen (plejer at sove på siden), så lagde jeg mine hænder på maven og trykkede blidt. Først mærkede jeg noget der vendte sig, og ligepludselig fik jeg et meget veltilrettelagt spark lige i håndfladen. Det var bare det vildeste. Det var simpelthen så skønt, at jeg fløj ud af sengen og ind til min mand der sad og så tv. Han skulle også straks mærke, men så havde den lagt sig til ro. Rent følelsesmæssigt er det lige som første gang jeg var gravid, og mærkede min søn sparke første gang. Men det var tilbage i 2002, så det føles næsten som om det er første gang.

Og så lige en rigtig sød historie til sidst. Min mand og jeg fik nye skattekort i mandags. Min mand siger så til mig: Skat, jeg har lagt dit nye skattekort på bordet i arbejdsværelset. Jeg siger ok. Så kigger min søn på mig med store øjne og siger lettere ophidset: Skal dig og far på skattejagt ?? (de har lige haft sørøvertema i vores kommune og børnehaver) Det var såååååå sødt at jeg bare grinede og kyssede og krammede ham. De guldklumper er s.. bare et lys i denne mørke tid. Hvis jeg er lidt trist til mode, tænker jeg bar på den episode, og så er jeg glad igen.

Så med de to oplevelser tror jeg ikke min dag kan ødelægges af noget.

Nå, kan i alle have en rigtig dejlig i dag.

Knus mor070507 15+4 (søn0902)

Anonym
    Gæst

Det er så dejligt at mærke det første bumleri…, og i starten når den lille altid og blive helt rolig igen inden farmands hånd når maven. Mærkede selv et bump for et par dage siden, det kan ikke være et spark for den er så lille, men nok snarer det hårde hovede der har ruttet rundt. Et ganske let bump indefra én gang. Ja, selvom det er tredie gang, er det ligeså fantastisk som første gang.

Bedste hilsner
    Hope
    12+2

Anonym
    Gæst

Hej!

Sikke en dejlig oplevelse, det var jo nærmest en skattejagt! 🙂

Min misundelse med det flotte spark er virkelig til at tage og føle på lige nu. Jeg har også termin d. 7. maj og jeg veeenter efter at kunne mærke liv.

Nogle gange kan jeg fornemme at “der er nogen” der flytter sig derinde, men sådan rigtig mærke små puf og rul kan jeg ikke endnu.
    Første gang jeg var gravid mærkede jeg liv i uge 16, så mon ikke der er håb forude…? 🙂

Hilsen Mette

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.