Skæv mave :-)

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Maj 2007 Skæv mave :-)

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Forfatter
    Gaarde82Gaarde82
    Medlem

Er 16+1, det glemte jeg lige at få med 🙂 og man kan rigtig begynde at se bulen nu. Ser dejlig gravid ud 🙂

Anette

Gaarde82Gaarde82
    Medlem

I morges da jeg vågnede var min mave helt skæv. Jeg vågnede op ved at jeg lå på højre side, har vel nok ligget og sovet sådan et stykke tid. Nå men så lagde jeg mig om på ryggen og mærkede på maven for at sige godmorgen til den lille 🙂 Da mærkede jeg så at min mave var helt skæv. Ligesom om at den lille lå i højre side af maven. Det var så tydeligt at min kæreste også kunne se maven var skæv. Det har jeg ikke lagt mærke til før. Da jeg så stod op for lige at gå på wc og jeg derefter lagde mig i sengen igen, var den helt normal igen, altså det hele var lige fordelt på maven igen. Er der andre som har prøvet det?

Anonym
    Gæst

Jeg har prøvet det da jeg blev scannet, tror det er fordi livmoderen begynder at presse tarme etc derinde, så hvis man ligger på een side, så bliver man lidt skæv (højere) i den anden side. Det faldt også på plads igen da jeg rejste mig.

I starten lige da livmoderen begyndte at vokse, var den om aftenen også klart højest (skæv) i højre side. Det synes jeg var meget underligt. Jeg kunne også kun mærke livmoderen fordi jeg har tabt mig mange kilo pga klavlme/opkast, så det kan selvfølgelig sagtens være, at livmoderen bare er lidt sjov i formen, men at man normalt ikke mærker det.

Sille2 13+6

sund3ssund3s
    Medlem

Sjovt at du siger det for min mave er også skæv… specielt om morgenen når vågner … den tipper lidt til højre ;0) Jeg lagde også mærke til, at jordemoderen lagde den der mikrofon til ovre i højre side da hun fandt hjrtelyden – så jeg tror bare at min bebs hygger sig bedst til højre. Så jeg tror det er normalt nok…

KH
    S

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.