Utilfreds med jordmoder!

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Maj 2007 Utilfreds med jordmoder!

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Gæst

Hejsa!

Er der nogen af jer der har bedt om at skifte jordmoder, og kan man det??

Jeg var til 1. jordmoder konsultation i torsdags og har lyst til aldrig at komme der mere. Historien er lang, men jeg blev talt ned til, belært og rystet på hovedet af (og jeg lover det er ikke mig der er nærttagende). Har været indlagt et par gange (pga kvalme og vægttab), hvor jeg begge gange har synes at jordmødre var det skønneste folkefærd på denne jord). Men altså ikke hende her.

Tror I man bare kan ringe og bede om en anden, evt begrunde det med dårlig kemi??

Sille2 13+6

Anonym
    Gæst

Hej

Selvfølgelig kan du bede om en anden jordemor hvis i ikke passer sammen. Det er væsentligt at man har tillid til den man snakker med ellers høre man jo ikke rigtigt efter.
    Du kan også bede om en anden jordemor underfødslen hvis hende du ikke kan med lige er på vagt på det tidspunkt.

Hilsen

Line

FutlutFutlut
    Medlem

Ja, jeg kender en der fik en anden JORDEMODER ved at ringe dertil, så det kan sagtens lade sig gøre 🙂
    16+2

ismeneismene
    Medlem

Ja det kan du, jeg havde nøjagtigt den samme oplevelse sidste gang jeg var gravid, lige bortset fra at jeg tænkte at jeg nok var nærtagende, men efter 3rd besøg besluttede jeg at jeg ikke skulle ind til hende igen, jeg fik en anden sød jordemor som godt var klar over hvorfor jeg skiftede.

Ditte 13 +1

Anonym
    Gæst

Tak for jeres indlæg, så har jeg altså mod på at ringe imorgen og skifte. Og hvorfor skulle jeg egentlig også tænke på om hun bliver stødt ved det, hun bekymrede sig i hvert fald ikke om, om hun gjorde mig ked af det.

Sille2 13+6

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.