sygemeldning

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • Forfatter
    pigekbhpigekbh
    Medlem

Ja så skal jeg til lægen i dag kl 13 og som min læge havde sagt for lidt over 1 uge siden , mente han bestemt at jeg skulle sygemeldet pga. af stress og en tyktarm der driller , da jeg ringet til min læge her til morgen sagde han , at nu skulle jeg altså sygemeldes da jeg kunne føde før tid pga. af stress , men håber bare så inderligt at han ikke sygemelder mig tiden ud , for har også brug for at komme på mit arbejde stadigvæk øv øv

knus pigekbh 16+2

sund3ssund3s
    Medlem

Jeg kender udemærket følelsen af at man har”behov” for at gå på arbejde. Jeg er selv akademiker og har en betydelig del af min identitet og faglige stolthed bundet op på netop mit job – så det er en uundværlig del af mit liv og min hverdag. På den anden side så er man jo ikke gravid så tit ;0) så jeg tror det er rigtig vigtigt at man prioriterer maven meget højt – når den nu er her… den her tid kommer ikke tilbage og når man først har født, så kan man ikke gøre graviditen om – og man må tage konsekvenserne af at have stresset, røget smøger eller drukket rødvin eller hvad det nu er man har gjort som man godt vidste ikke var det bedste at gøre…
    Så jeg synes virkelig at du skal tænke dig rigtig godt om og mærke efter… Kan du evt. tale med din chef om det – og så finde en måde hvorpå du kan være på jobbet men med færre opgaver eller mindre stramme deadlines… ja, jeg ved jo ikke hvad du arbejder med… Men pas nu på dig selv og bebsen :0)

KH
    S

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.