Hvornår begynder man..

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Maj 2007 Hvornår begynder man..

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Gæst

Det bestemmer man selv… ;0)

trine 13+4

Anonym
    Gæst

at købe alt muligt babyudstyr??

Anonym
    Gæst

Så sent som muligt, hvis man er overtroisk 😉 Det er vel lidt ligesom mange ikke får barnevognen hjem, før efter baby er kommet hjem, og heller ikke reder vuggen op før i sidste øjeblik.

Men man har jo vild trang til at powershoppe! Der er bare den hage, at det hurtigt løber op, det er jo dyrt. Men man kan vel ønske sig lidt til jul, ønske sig lidt i barselsgave og så ellers kun købe det allermest nødvendige.

Ved den første købte vi kun det allermest nødvendige, og det var jeg glad for, da det er svært at sige, hvad behovet bliver.

EnecamilleEnecamille
    Medlem

Hejsa
    Ja det er jo op til en selv… men det er svært at vente.
    hvis du bor i kbh. området så gå i den butik som hedder danmark, det er billigst. Det er en mærkelig butik, ikke flot men absolut den billigeste, man kan gå i de flotte butiker og se, og blive inspireret, så kan man købe i danmark. det ligger bla. en på chrismasmllers plads, ved amager brogade.
    bare et tip… enecamille

Anonym
    Gæst

Ved min den første startede jeg tidligt. Jeg købte lidt når jeg havde lyst og råd – og specielt når der var tilbud. Sparede rigtig rigtig mange penge, og udgifterne blev delt over mange måneder.

Endte også med at være syg og indlagt de sidste mange uger, så det var heldigt at jeg have styr på alle indkøbene tidligt.

Line

ismeneismene
    Medlem

jeg er lidt overtroisk, og ved Sebastian kom barnevognen heller ikke hjem før vi var hjemme.
    Da jeg så ventede nummer 2 tænkte jeg, hvad gør jeg så nu, for den er jo hjemme.
    Der skete jo heldigvis ikke noget, men den vugge jeg havde fået i fødselsdagsgave havde alligevel byttemærke på til en måned efter termin, selvom jeg selv havde valgt den, for ekspedienten mente at det var bedre to be safe than sorry hvis det ikke gik som det skulle.
    Jeg købte udstyret til Sebastian og flere måneder, så føltes det ikke helt så dyrt, men med Lucas manglede jeg faktisk intet, og vi vidste jo han var en dreng, så jeg kiggede på nye barnevogne og drømte om en ny, men nej….
    Denne gang skal jeg bare have ny barnevogn, men det er nu fordi de er så tæt på hinanden at jeg vil have en tvillingekombivogn så jeg kan have begge de små med, glæder mig til at købe nyt, men det bliver nok først til foråret, eller måske på januar udsalg.

Ditte 12 + 5 (tror jeg nok- fik lige rykket terminen efter NF i fredags)

Sidste gang var jeg så mange gange i børneudstyrsbutikker og hver gang måtte jeg gå igen, for jeg følte mig slet ikke hjemme indtil kort tid før min termin. Jeg købte min barnevogn (emmaljunga due edge) i Malmø og sparede 1200kr og fik i øvrigt både en kørepose og pusletaske med i købet. Jeg hentede den mellem jul og nytår og laura er fra slut februar. barnevognen stod hos min svoger indtil hun blev født…. der var nemlig ikke plads i vores kælderrum og jeg kunne slet ikke overskue at have den stående på altanen….

Jeg vil i øvrigt anbefale at købe alle basistingene på januarudsalg, men vent med at købe tøj. Det tøj som man får på udsalg i januar er jo vintertøj og det er slet ikke sikkert det er nødvendigt i maj måned….

Helle

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.