baby-kuller

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Forfatter
    BO2HKRBO2HKR
    Medlem

Suk!
    Har bare sådan en dag, hvor jeg har lyst til at købe noget babytøj og sætte mig til at knuge. Savner så meget at ‘mærke’ den lille. Ville ønske jeg kunne mærke den sparke, høre dens hjerte eller se den på en scanning. Lige nu er det bare så abstrakt på en eller anden facon… Er sikker på at jeg gerne vil vide om det er en dreng eller en pige vi venter; det ville gøre det hele mere konkret.
    Suuuuuk

sund3ssund3s
    Medlem

Sådan havde jeg det også her i weekenden :0) min mand har for noget tid siden købt en lille sparkedragt (det eneste vi har købt indtil videre) og den kan jeg godt finde på at kigge lidt på og holde op foran maven… det er rart at have bare én ting som er baby-agtig. Og ellers prøver jeg at passe på med at glæde mig for tidligt – der sgu så meget der kan gå galt :-/ selvom det oftest går godt :0)

Så køb en lille baby-ting – så har du den når du savner den lille og får lyst til at kramme den – det kan jeg anbefale.

KH
    Sunniva

Anonym
    Gæst

Hej med dig,

Jeg forstår dig så udemærket. Jeg er også begyndt at få babykuller. Jeg har sågar købt den yndigste sparkedrag i nougatfravet velour – måtte simpelthen bare eje den – jeg var magtesløs *GGGG*. Uanset om vi får en dreng eller pige denne gang (har en søn) så SKAL jeg altså købe noget nyt. Det er et must. Jeg håber de kan se kønnet når jeg skal til scanning den 12.12. Det er jo lidt sjovere at købe i de “rigtige” farver.

:0)) mor070507 15+4 (søn0902)

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.