Manglende graviditetstegn?

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Maj 2007 Manglende graviditetstegn?

Viser 3 indlæg - 16 til 18 (af 18 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Gæst

Jeg oplever heller ikk så mange af de typiske graviditetsgener.
    Har haft lidt brystspændinger som er ved at aftage tror jeg, og så lidt ligamentsmerter. Og på trods af lægebesøg osv. hvor graviditeten er bekræftet har jeg svært ved at tro at der er liv inde i mig. Det er første gang jeg er gravid så måske tagere det længere tid at vænne sig til tanken, end hvis man er flergangsgravid hvor man jo ved hvilket vidunder der venter én.

Jeg har dog sådan et lidt omvendt sult-symptom. Jeg kan gå og føle mig vildt sulten, og når jeg så sidder med maden kan jeg næsten ikk få noget ned. Har ikke kvalme eller noget, men blir bare mæt af næsten ingenting, og kan derfor ikke spise alt hvad der anbefales. Men mon ikke det går???

ay 8+3

Stampe2Stampe2
    Medlem

Hej, tænkte jeg lige vil komme med lidt opdatering siden sidst indlæg, idet jeg gennem de seneste uger er blevet overmandet af graviditetsgener. Jeg har kvalme konstant med daglige opkastninger, er enormt træt (skal helst have 12 timers søvn i døgnet) og drikker væske hele tiden. Håber snart at få mit liv tilbage!

Mette

Anonym
    Gæst

Hej Mette !
    Jeg har eller ingen symtomer er dog mere træt end normalt. Det var det samme sidste gang jeg ventede mig. Jeg blev scannet i tirsdag og den lille havde det godt. Indtil videre har jeg taget 1 kg. på og håber at min vægtøgning først kommer de sidste måneder, som jeg oplevede det sidste gang.
    MVH Tine (12+2)

Viser 3 indlæg - 16 til 18 (af 18 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.