Hvornår overvejer i nummer 2?

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe April 2007 Hvornår overvejer i nummer 2?

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Forfatter
    Anita22Anita22
    Medlem

Hvornår nummer 2? jeg kan se der er flere der er gravide, hvilke overvejelser gjorde i jer? Var det planlagt? hvornår ved man om man er klar?

Vi snakker meget om det for tiden.. Synes bare ikke helt jeg er klar, min mand er. =)

BeduttiBedutti
    Medlem

jeg tror man skal gøre det når man er klar og ikke tænke så meget på hvor mange år der er mellem søskende.
    Der er 6½ år mellem vores de 2 store og det var ikke helt planlagt men syntes nu det var så dejligt at den store var så stor og selvhjulpen da lillebror kom.
    Der er så 5 år fra nr 2 og ned til Clara og det var helt planlagt da jeg syntes det var så dejligt at den store var så stor og selvhjulpen og forstod at man altså må vente engang imellem.
    Jeg vil godt have en mere men tror ikke der skal gå 5-6 år igen men det er mere på grund af min alder :O(
    Men jeg tror man skal få den næste når man føgler man er klar og har energi til en mere og jeg tager sku hatten af for dem der får børn med meget få år imellem for det ville jeg slet ikke have energi og overskud til :O)

Betina og Clara 1½ år

adhdotadhdot
    Medlem

Vi har snakket om det længe…….men vi overvejer stadig om vi overhovedet skal have en nummer 2.
    Måske vi synes vi er ved at være lidt for gamle, vi ved ikke rigtigt om vi synes vi tror det bliver for hårdt.
    Jeg er 40 og min kæreste 42 😮 og min kæreste har i øvrigt en dreng på 14 år fra tidligere.

Mvh Dorte og Alberte fra 260407

Her i huset er vi ikke klar til en mere, vil også gerne nyde ham vi har lidt mere inden han skal dele mor og far med en anden.

Der kommer ikke til at gå mange år pga min alder, meeeeeeeeeeen det går nok!

Mvh Tina 38 år :o)

MalKruMalKru
    Medlem

Hej,

nr. 2 ell hvad nr. det nu er skal komme når begge er klar 🙂

her i huset er det slut nu….. (egentlig lidt mærkeligt at tænke på) men jeg har 2 år mell de to store piger og så gik der lige 10 år så kom der én pige til og 16 mdr efter endnu én pige så nu er det slut.
    Alle har været så planlagt som man nu kan det, men ja, det har også været hårdt ind i mell. 😉

Kh Malene og Ida 1½år

happythappyt
    Medlem

Hej Alle
    Jeg tror faktisk jeg er ved at være klar?!? Det undrer mig, troede Frederikke skulle være mindst 2 år, før vi startede.. Men man kan jo ændre mening. Som en anden også nævner, er jeg bare lidt i tvivl om det er for tidligt for Frederikke. Hun er jo stadig vores lille pige, og vil det blive hårdt for hende pludselig at blive den store.
    Så kort sagt, jeg er vist næsten klar, men har ikke tænkt tanken til ende endnu.. 😉
    Knus Tanja

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.