Hovedpude

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Forfatter

Vil lige hører jer om I er begyndt med hovedpuden?
    Hvornår er det de må få hovedpuden?

Asger har haft ondt i ørene og har ikke kunne sove, så sengegæret er hævet med bøger, men tænkte at en hovedpude kunne hjælpe lidt.

Mvh Tina & Asger snart 14 måneder og øver sig meget i at gå…. 🙂

BeduttiBedutti
    Medlem

Clara har brugt hovedpude siden hun var 1 år men den er jo ikke så stor så tror ikke den ville hjælpe mod ondt i ørene

Betina og Clara 14½ måned

CatojeCatoje
    Medlem

Emil har brugt hovedpude, både i hans seng og i barnevognen i lang tid og han er glad for sine hovedpuder, ligger rigtig og krammer dem nogengange og andre gange bliver de smidt væk :o)

Emil 1 år og 2 mdr, i dag :o)

Anonym
    Gæst

Sara fik også en flad hovedpude for mange måneder siden, som hun var meget glad for. Men hun sveder meget, når hovedet ligger på en dunpude, så lige nu sover hun uden igen.

Kh dkmus1

Anonym
    Gæst

Hej

Christian har også fået sin hovedpude, men den bliver som regel ikke brugt. Han møver rundt i sengen, så puden er som regel krøllet sammen i hovedgærdet om morgenen.

Vh Heidi og Christian 13½ mdr.

mille68mille68
    Medlem

når emma har rigtig ondt i sine øre, banker jeg hendes tremmeseng op med bøger og i sengen ligger jeg mine egne puder, og nogen gange også hendes baby dyner. så hav ikke dårlig samvittighed med om de ikke kan få luft, de skal nok selv vende sig eller falde ned, alt efter hvad der behager dem…
    mille

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.