1 års fødselsdagsideer

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe April 2007 1 års fødselsdagsideer

• Dette emne har 0 svar og 1 stemme, og blev senest opdateret for 2 år siden af memkimmemkim.
Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Forfatter
    memkimmemkim
    Medlem

Ja, nu er det ( allerede ) ved at være vores tur til at holde 1 års fødselsdag!

Hvis I kender nogle gode internet sider vil jeg meget gerne høre om dem, for jeg leder og leder ( kage, pynt, mad mv. ) med kan ikke rigtig finde nogle gode sider.

Tusinde tak
    Mvh Mette og William 26.04.07

L8pigenL8pigen
    Medlem

Pyh, ja det går så stærkt… Jeg har ikke fået kigget efter inspiration, så jeg har desværre ikke nogen fif at dele ud af.

Vi kommer til at holde en skrabet 1-års fødselsdag, fordi vi skal flytte til Danmark få dage efter Sarah’s fødselsdag d. 23. april. Det bliver gaver på sengen onsdag morgen, og lørdag holder vi kombineret fødselsdag og afsked for nogle få nære venner.

Flyttebilen kommer søndag morgen, så “udsmykningen” bliver primært flyttekasser 🙂 Men lagkage skal vi altså have!!

VH Lotte

mariethmarieth
    Medlem

Vi er gået helt i selvsving herhjemme over Noahs fødselsdag.

Vi forsøger at kombinere både de danske traditioner og de latinamerikanske. Noah får derfor en pinata fyldt med slik. Pinataen har jeg selv lavet og forestiller en mariachi (syngende mand med sombrero, i fuld størrelse) Vi skal have balloner over hele lejligheden halvdelen røde og hvide, og den anden halvdel farverne fra det venezulianske flag.
    Til kage laver jeg cupcakes som opsættes på et cupcakestativ

http://www.kagekompagniet.dk/product.asp?product=31558&sub=31&page=1

Tror det kommer til at se helt vildt sødt ud. Vi har også en lille kage til Noah, hvor vi har fået printet et (spiseligt) billede af ham til at lægge på glasuren.

Vi serverer brunch for vores gæster og har fået lavet chokolader hvor Noahs billede er på folien rundt om.

Til gave at jeg lavet en “sæbekassebil” i filt til ham, som han kan lege med når han bliver ældre.

håber det kan inspirere lidt 🙂

Kh Marie og Noah Emiliano

mille68mille68
    Medlem

emma holder fødselsdag på trdotionelt vis. boller og lagkage. hun får en sandkasse, rutchebane, legeting til sandkasse og tøj og det moren ikke ved noget om.. hehe…
    mille

Anonym
    Gæst

Hej

Jeg havede også forestillet mig at jeg skulle kamme helt over på hans 1 års fødselsdag, men nu er det allerede på tirsdag og holder det på søndag. Jeg har ikke tænkt på noget som helst. Sidder nu og prøver at få det hele til at hænge sammen, har ikke engang inviteret alle endnu og havde ellers planer om hjemmelavede indbydelser klippet ud som biler. Nå, men godt knægten ikke er så gammel at han forstår det :o) Jeg er jo startet på mit nye job og har arbejdet meget de sidste uger. Jeg har ikke engang fri på tirsdag :o(

Nå, men jeg vil også gerne høre forslag. Jeg er kommet så langt at det skal være om eftermiddagen og jeg bager muffins, hvortil vi skal have is. Ellers står den på frugt og grønsagsstave og hjemmelavet dressing. Og så mine hjemmelavede sunde gufkugler :o) Har også tænkt på at servere smooties, men jeg kan ikke lige overskue det lige nu. Jeg skal arbejde i morgen til kl. 17.30 og lørdag også :o(

Vh Heidi

CatojeCatoje
    Medlem

Her blev Emils fødselsdag holdt på helt traditionelt vis, med boller, kakao og lagkage….
    Jeg havde lavet en mini mini lagkage, som var Emils helt egen…. Det har jeg hørt sku bringe lykke :o)
    Den fik han så lov til at sidde og rode i og spise en smule af, det var jo hans fødselsdag. Og han synes bare det var super sjovt :o)
    Og det var super sjovt for os andre at se på :o)
    Men ellers var der alt det traditionelle og han fik rigtig mange gode gaver, bla. en cykel der kan bruges fra 10 mdr til 3 år… Den synes han bare er sjov at sidde i og blive skubbet rundt og tale i den mobil tlf. der fulgte med (ja det starter tidligt)….. :o)

catoje og emil

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.