Drikke af kop

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Gæst

Kasper (fra 200407) er ikke så glad for at drikke af kop. Tar´ måske en lille smule sådan mest for sjov, eller hvis han kan få lov til at drikke af mors eller fars glas glider der et par slurke ned.

Jeg har prøvet vand, sødmælk, varm og kold mme i f.eks. plastkop eller tudekop. Men det bliver ikke til så meget.

Det gav lidt problemer henover julen, hvor Kasper fik omgangssyge og ikke måtte få mælk – det var virkelig svært at få væske i ham. Og derudover skulle han jo også gerne på et tidspunkt ha´ sine flasker erstattet med kopper.

Nogen gode idéer/erfaringer?

Tak og godt nytår til jer alle.
    Rikke

BeduttiBedutti
    Medlem

tålmodighed er vist det enest midel :O)
    Clara var heller ikke særlig vild med kop i starte og heller ikke særlig god til det men vi blev ved med at tilbyde hende det til maden og nu syntes jeg det går ret godt :O)
    Clara var også syg i starten af dec med opkast så ingen MME til hende i 1 uges tid men så fik hun bare kamille the med sukker og det gled ned :O)

Betina og Clara 9 ½ måned

Glæder mig til at se om der kommer nogle gode svar, for vi har samme problem her. Rebecca er heller ikke glad for at drikke af kop. Altså hun vil godt drikke lidt, men det er godt nok ikke mere end et par slurke til et måltid, så jeg synes heller ikke det er særlig meget.

Hilsen Vibeke

Anonym
    Gæst

Proev med et lille glas, feks et snaps glas, eller shot glas. Det kan Mille godt lide. Nu er hun gaaet over til plastik kopper fra Ikea som er alm str.

kh nena12308

Anonym
    Gæst

Tjaaa…jeg kan heller ikke rigtig se anden udvej end at væbne sig med tålmidighed – det skal nok komme :o) Christian var heller ikke en ørn til det, men vi startede også ret tidligt med at tilbyde ham vand af kop. Nu går det fint og han spilder næsten ikke. Vi startede også med snapseglas og baleys glas (staves). :o)

Vh Heidi

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.