Rejser sig i sengen

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe April 2007 Rejser sig i sengen

• Dette emne har 0 svar og 1 stemme, og blev senest opdateret for 2 år siden af Anonym.
Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Gæst

Jeg er lige nødt til at høre om nogen af jeres børn rejser sig i sengen når i har lagt dem? Christian har før forsøgt, men igår lykkes det og så står han og glor ud over fodenden, tsk tsk :o) Jeg synes ikke det er særlig praktisk – men han kan vel ikke falde ud…nej det kan han selvfølgelig ikke :o)

Jeg synes bare pludselig han er så stor – det føles som om han var en lille baby for bare et par dage siden…. Synes I også det går stærkt ?

Vh Heidi og Christian 8½ måned

CatojeCatoje
    Medlem

Ja de bliver hurtige store, de små pus…. :o)
    Her er Emil også begyndt at hive sig op i sengen, dog kun når han sidder op, ikke når han ligger ned….
    Jeg har dog hørt, at så snart de kan komme op selv, skal man sænke bunden i sengen, for netop at de ikke skal falde ud… Det sker jo lige pludselig, og det ville da være trist hvis i lige pludselig hørte et bump og så et skrig :o)

catoje og Emil, snart 9 måneder….

Anonym
    Gæst

Nae, absolut ikke. Faktisk ingen interesse i at staa op overhovedet! Hvorfor skulle man det naar man kan blive loeftet og bragt rundt? Saadan virker det som hun taenker… Meeeeen hun er ikke staerk nok endnu. Men vi oever og oever 🙂

kh nena1308

VTP120VTP120
    Medlem

Hejsa
    Her kan Trine rejse sig op i sengen, det giver mig det store problem at når jeg har puttet hende i seng rejser hun sig op, og bliver stående (og hvis jeg ligger hende ned, rejser hun sig med det samme igen) til hun er overtræt, også kan hun slet ikke sove – nogen der oplever det, hvad gør i??

VTP120

BeduttiBedutti
    Medlem

Clara havde også en periode lige efter hun kom over i tremmesengen hvor hun rejste sig op hele tiden og det kunne tage 1 time inden hun faldt i søvn.
    Jeg gjorde det og gør det stadig at jeg lader hende mosle rundt i sengen og rejse og sætte sig til hun ikke gider mere og begynder at græde og så går jeg ind og lægger henden ned og nu går der max 20 min så sover hun

Betina og Clara 9½ måned

Anonym
    Gæst

Hej igen.

Vi har sænket bunden på tremmesengen så meget den kan, så jeg tror heller ikke han kan komme nogen steder – endnu ihvert fald.

Jeg gør noget af det samme som Bedutti/Betina. Brokker han sig meget går jeg ind og lægger ham igen siger schh… og går igen. Der skal ikke så mange gange til før han lægger sig til at sove :o)

Vh Heidi og godt nytår :o)

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.