helt forelsket i mit skønne lille barn..

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe April 2007 helt forelsket i mit skønne lille barn..

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Gæst

Iiih…hvor jeg kender det. Nogle gange er jeg lige ved at tude over hvor dejlig Christian er. Det er bare så ubeskriveligt som man kun kan forstå hvis man selv har børn. Jeg havde ihvert fald ikke drømt om man kunne elske et væsen så meget. Jeg mener, jeg var jo meget glad for min hest og tænkte det var noget af det samme… ha, hvor var jeg naiv ;o)

Vh Heid og Christian

Anonym
    Gæst

Ih altså blevb lige overvældet af forelskelse og kærlighed til min lille guldklump. Ikke bare fordi hun er så superdygtig, (men det er jo hun også når hun sidder, – og når hun ruller, -og når hun spiser så fint til aftensmad at hun springer en flaske over… Men også bare fordi hun er så glad og smilende hele tiden, og fordi vi tilbringer virkelig mange timer af dagen på at grine og smile ad hende når hun laver noget nyt og sjovt..
    Hun er lige faldet i søvn i mine arme fordi hun blev nusset i nakken.. det var lissom at trykke på en knap:-) søde lille skat.. Hold op hvor er jeg lykkelig!
    Der må da være hormoner ind over her… tihi.. Er der andre der kan gå i selvsving på samme måde?

Hilsner fra Tanja

CKbobsenCKbobsen
    Medlem

HØRT!

MMMmmm – ved lige hvad du snakker om 😀
    I dag var jeg på udsalg i Kjøge by (tænk at den stadigvæk ligger der efter så mange måneders fravær, ha, ha) Jeg var væk i to timer, og savnede hende allerede. Det er da for vildt og følsomt at blive mor….

Marie

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.