Tandfrembrud – pyhha…. det er hårdt!

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe April 2007 Tandfrembrud – pyhha…. det er hårdt!

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Gæst

Sara er ved at få sin 3. tand. De to første var der ingen problemer med, men denne her er godt nok slem. Det er en fortand i overmunden, og hun er meget påvirket. Igår var hun helt ved siden af sig selv, i nat har hun næsten ikke sovet (var vågen fra 01-3.30 og resten af tiden kastede hun sig rundt i sengen). Idag har hun kun sovet 2 x 45 minutter, og da jeg skulle putte hende til aften var hun helt elektrisk og jeg blev nødt til at gå hende i søvn på armen. Tsk tsk… håber godt nok at vi er ovre det værste nu, og at hun sover bare nogenlunde i nat. Vi skal have gæster til nytåret i morgen, så det er jo herligt med sådan en dårlig nattesøvn(!) Hvis det ikke er det ene, så er det det andet i øjeblikket. SUK. Jeg glæder mig til hun bliver så stor, at hun ikke er til at drive ud af sengen…..

Nå, jeg skulle bare lige brokke mig lidt. Jeg må hellere slutte af med at sige, at hun heldigvis har været i rigtig fint humør idag, og det hjælper jo gevaldigt på ens eget humør, selvom man er træt.

Godt nytår! Håber det bringer mere søvn til os alle!

Mvh dkmus1

rosadearrosadear
    Medlem

I lige måde!

Her er det vist ikke tænder, men bare…??? Tigerspring? Ved ikke lige hvad det er. Men jeg er med på håbet om bedre nattesøvn til os alle i det nye år.

🙂

Karin & Olivia der lige er faldet i søvn efter en times kamp.

chris36chris36
    Medlem

mit barn har nu 8 tænder og det ser ud til at kindtænderne nu også er på vej. Om det er det der holder hende vågen til tidlig morgen, det aner jeg ikke. Jeg ved bare, at jeg vil give alt skylden for, at hun holder sig vågen fra kl. 23.30 – 05.00 og iøvrigt gøre alt for at hjælpe. Jeg er ved at blive idiot og så tager det iøvrigt næsten 2 timer at få hende til at sove.

Tager meget gerne imod råd, om det er at anskaffe hende et babygebis eller andet, så er jeg klar til alle råd.

Det er bare træls og en meget lang tand-fase.. ØV

Kh
    Chris36

Anonym
    Gæst

Uhh… det lyder til at der er nogle der har det værre end os!! Stakkels dig med så lange nattesceancer!! Håber virkelig at det snart bliver bedre.

Her hjalp det at brokke sig (!) for Sara har simpelthen sovet så godt i nat. Dejligt! Håber ikke det er sidste gang, hun sover så godt 🙂

Mvh dkmus1

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.