hvad gør i med jeres mødregrupper når i starter på arbejde?

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe April 2007 hvad gør i med jeres mødregrupper når i starter på arbejde?

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Forfatter
    Anita22Anita22
    Medlem

har i snakket om dette? skal i ses mere?og hvor tit?

Anita

BeduttiBedutti
    Medlem

Her er der 2 der allerede er startet på arbejdet og en der starter på januar så vi er 2 tilbage der starter til marts og april og vi skal da stadig mødes og når i engang alle er startet på arbejdet igen så har vi snakket om at mødes en søndag formiddag engang imellem men om det bliver til noget ved jeg ikke :O)
    vi går rigtig godt i spænd og ungerne har det godt sammen så lad os håber at vi stadig kan ses engang imellem

Betina og Clara 9 måneder på lørdag

CatojeCatoje
    Medlem

I min mødregruppe er der kun en der er startet på arbejde, men vi er begyndt at mødes søndag formiddag ca. en gang om måneden eller når vi lige kan…..

catoje

adhdotadhdot
    Medlem

Jeg regner ikke med at komme se min mødregruppe igen, andet end hvis jeg lige møder nogle af dem i byen. Tror heller ikke jeg kommer til at savne nogen 😮
    Til gengæld er der nogle søde piger herinde fra, som jeg håber at bevare kontakten med *S*

Mvh Dorte

happythappyt
    Medlem

Det er ikke helt aktuelt for nogen i vores mødregruppe endnu, men vi har snakket om at vi gerne vil blive ved at ses. Vi klikker rigtig godt sammen, og jeg synes det er sådan et hyggeligt fællesskab.. Jeg tror vi finder ud af at mødes en gang i måneden, søndag eftermiddag bliver det nok.

Hilsen Tanja

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.