HJælp voksi eller kopi

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe April 2007 HJælp voksi eller kopi

Viser 11 indlæg - 16 til 26 (af 26 i alt)
  • Forfatter
    L8pigenL8pigen
    Medlem

Jeg har lige fået en drømmepose (500 på tilbud i Føtex) og har prøvet den for første gang idag. Den bliver vi rigtig glade for!!!!
    2 dundyner, alt kan gå i vaskemaskinen, nem at montere, nem at binde, huller til barnevognsselen og en overflade som tilsyneladende hverken tiltrækker hår eller snavs så alt det praktiske er faktisk på plads.
    Her var der frost da vi brugte den i morges, og Sarah var faktisk lidt for varm da hun kom ind, så hun skal altså have (endnu) mindre tøj på (havde ellers reduceret fleecedragten til en bomulds-strikke-trøje, men imorgen får hun også bukserne af).
    Kan ikke udtale mig om originalen, men vores kopi er i hvertfald alle pengene værd (+ lidt mer’) (c;

VH Lotte

kln1976kln1976
    Medlem

hej…

jeg kender heler ikke til den orginale voksi. har den baby drømmepose fra føtex med 2 dun dyner i og den er vi også rigtig glade for. der er huller til sele. emma har en elefanthue, vanter og en strikketrøje på når hun ligger ude og hun er helt tilpas når hun kommer op. så den kan “varmt” 🙂 anbefales…
    Til:L8pigen. Du skulle vel ikke ligge inde med brugsanvisningen til den da jeg har nogel bindebånd på den som jeg faktisk ikke lige kan se hvordan skal bindes…? det er de sidste bånd nede på der nederste stykke hvis du forstå?? (fik vores til vores søn for 3 år siden så vores egenseddel er blevet væk) evt du kunne kontakte mig her hvis du har. måske du kunne forklare/beskrive mig det.

karina

L8pigenL8pigen
    Medlem

Hej Karina,
    Desværre har mine svigerforældre fjernet alt hvad der lignede indpakning og brugsanvisning før de sendte drømmeposen til mig, så jeg kan ikke hjælpe. Men jeg har også undret mig over præcist de samme snore (tror jeg nok)…. Sorry (c:
    VH Lotte

mille68mille68
    Medlem

jeg har den, men skal lige finde den, så skal jeg nok vende tilbage med svar….
    min er også fra føtex og super osm legetæpper, og stort suk, pt har emma ikke ville sove i den…. dyrt legetæppe… smiler
    mille

Anonym
    Gæst

Hej

Jer der ikke bruger voksien – hvad kommer de ud at sove i? Har I vinterjakke eller sådan en blød heldragt, eller måske begge dele?

Nu er Christian jo begyndt at sidde op i vognen når vi går ture og jeg synes han skulle have en jakke på. Men måske var det mest praktisk med en blød heldragt – ville også være nemt i autostolen. Eller måske har han brug for begge dele?

Jeg har kigget på vinterjakker idag, men jeg synes de er så store – også str. 74 som han bruger, som om han bliver helt væk i den, også fordi mange er lidt stive i det.

Fandt også en lækker blød heldragt fra Name It, i de sejeste grønne farver – hælder lidt til den…

Hvad bruger I?

Vh Heidi og Christian 7 mdr.

kln1976kln1976
    Medlem

til mille68…. det lyder bare supert…. mente også jeg havde gemt den men kan bare ikek finde den…. Vil rigtig gerne hvis jeg på en eller anden måde kan få en kopi af den… om den kan scanne den ind og maile, eller tage et kopi og sende til mig(skal nok betale det hele) min pige hedder også emma, skønt navn. Hun sover så godt i den.

Venlig hilsen
    Karina

Hvis det er en heldragt i stribet i skrappe farver, så har jeg købt sådan en, men den jeg har er ikke en der er egnet til at bruge udendørs da det bare er tynd velour… Den jeg har er i hvert fald bare det en alm. inde-heldragt… (men kostede faktisk det samme som hans “ude-heldragt”). Der har jeg nemlig en fleece heldragt (også fra name-it) og den er super god. Den bruger vi til autostolen, når vi er ude og han sidder i barnevognen mm

L8pigenL8pigen
    Medlem

Uh, hvis det lader sig gøre, vil jeg godtnok også gerne have en kopi på mail – Altså kun hvis du finder den Mille – alternativt kan du måske fortælle hvad du bruger de to snore på den nederste flap til (c:
    VH Lotte

mille68mille68
    Medlem

prøver lige og finde den og vender tilbage….
    mille

mille68mille68
    Medlem

har nu fundet den, men kan ikke se hvad de snøre skal bruges til. skriv til mig på marianne@hemmelig.dk og jeg vil scanne den ind og sende den til jer…
    mille

rosadearrosadear
    Medlem

Jeg har lige fået Olivias nye sove-ude-dragt med posten. Det er en Mala heldragt med bomuld indvendig og uld udvendig. Den kostede 399. Den virker rigtig lækker, men hun har ikke sovet i den endnu.
    Men ellers har hun bare sovet med en uldtrøje og dynen. Har også en fleece-heldragt til hende, men den er aaaaalt for stor.

Viser 11 indlæg - 16 til 26 (af 26 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.