Trøske! AV for filan!!!

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe April 2007 Trøske! AV for filan!!!

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Gæst

Øv, Oliver har fået trøske, og har fået smittet mig 🙁

Da Oliver havde forkert sutteteknik var amningen et smertefuld helvede de første 3½ måneder. Siden har det gået super godt. Men nu har knægten fået trøske, og begge brystvorter er revnede og helt røde. Oliver og jeg har været i behandling siden mandag. Olivers tunge ser bedre og bedre ud, men jeg synes bare at mine brystvorter bliver værre og værre.

Er der nogen derude, som har erfaring med trøske, hvornår kan jeg forvente bedring?

Knus Pouline.

lewihllewihl
    Medlem

Av ja kan godt huske hvor nas det gør. Jeg syntes der gik et par uger før jeg var “helet”op, da jeg havde det. Det er vigtigt at du lufter brysterne godt, da bakterierne har dt godt i det indelukkede klima, der jo er bag ammeindlæg, bh og div. bluser Jeg løb rundt med bare bryster da det var værst (derhjemme altså :p) og så godt smurt ind i brentangele

Lena og Christoffer 280307

EmilinEmilin
    Medlem

Hej!

Jeg er lige på besøg fra Januar-terminen 🙂 min datter havde en slem omgang trøske, da hun var “mindre” *S* og jeg prøvede alt mellem himmel og jord, men intet hjalp, indtil jeg hørte fra min kiropraktor, at jeg skulle bruge ananas-saft!! Jeg syntes godt nok, at det lød mærkeligt, men efter kun 2 omgange, var trøsken væk! 🙂 Hun er godt nok flaskebarn, så jeg kender ikke til det med trøske på brystvorterne, men mon ikke, at metoden også kan bruges der? 🙂

Hilsner Linda

Tonto78Tonto78
    Medlem

Der går nogle dage, og som de andre skriver, så luft babserne alt det, du kan. Jeg hældte også danskvand i shotglas, og sad med dem trykket mod vorterne nogle gange om dagen. Det hjalp super godt, og vi slap for Brentanen…

Tonto

Hej for mig virkede det at malke ud og så give min datter det på flaske, det var dobbelt arbejde,´men mere skånsomt for brysterne og det gjorde ikke så ondt som når jeg ammede, da det var væk startede jeg med at amme igen og ammer stadig. malkede ud i ca en uge
    mvh christine

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.